۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
پس از انصراف همه رقبا

شهردار شدن حامی قلیان کشیدن دختران قطعی شد

نجفی درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان، توسط خانم ها گفته بود: با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟
کد خبر : ۳۷۵۶۴۴
صراط: محمدعلی نجفی گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران شد.

به گزارش صراط، نجفی مهرماه 92 در جایگاه رییس سازمان میراث فرهنگی در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: موافق قلیانم در محیط های مشخص با استانداردهای کافی. ببینید چقدر امکان تحرک، تفریح و حتی نفس کشیدن برای مردم باقی گذاشته ایم؟ نمی گویم هر رستورانی، سرو شود.

وی ادامه داد: جلوی قلیان را بگیریم همراه با قلیان چیزهای دیگری هم وارد فضای خانه می شود.

نجفی درباره محدودیت ها برای مصرف قلیان، توسط خانم ها هم گفت: با این مخالفم، حالا بنده با همسرم یا دخترم رفتیم قلیان بکشیم دو پک هم آنها بزنند چه مشکلی دارد؟ می دانم خیلی ها با حرفهای من مخالف هستند اما ببینیم مجموع محدودیت ها قابل دفاع هستند؟ اگر نبود بدانیم بعضی محدودیت ها را زیاد به مردم تحمیل می کنیم و در تصمیمات، تردید کنیم.

به گزارش ایسنا، "فراوانی" - منتخب شورای شهر پنجم، لحظاتی پیش ضمن حضور در جمع خبرنگاران تأکید کرد:‌ برای نمایش انسجام میان منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، محسن مهرعلیزاده یکی از کاندیداهای شهرداری تهران و الهه کولایی انصراف خود را اعلام کردند. پیش از آن نیز صبح امروز مرعشی انصراف خود را اعلام کرده بود. به این ترتیب محمدعلی نجفی تنها کاندیدای باقی مانده بود که به عنوان منتخب شورای پنجم برای تصدی شهرداری تهران انتخاب شد.

وی تأکید کرد: نجفی با اکثریت آرا برای تصدی این پست انتخاب شده است.

امروز پنجشنبه، ۲۱ عضو منتخب شورای شهر پنجم در جلسه‌ای فوق‌العاده، برای انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران گرد هم آمدند.

منتخبان شورای شهر پنجم پس از استماع برنامه‌های کاندیداها، از ساعت 14 و پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران تشکیل جلسه داده و انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران را به رای گذاشتند.

در جریان برگزاری دقایق انتهایی این جلسه، الهه کولایی از کاندیداتوری خود انصراف داد.

صبح امروز نیز حسین مرعشی با وجود اعلام برنامه‌هایش در این جلسه فوق‌العاده، از کاندیداتوری خود انصراف داد.

همچنین محسن مهرعلیزاده در دقایق پایانی جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم، به منظور هم‌افزایی بیشتر اصلاح‌طلبان در مدیریت شهری، از کاندیداتوری خود انصراف داد و به این ترتیب محمدعلی نجفی تنها کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران شد.

البته حدود ساعت 15:40 امروز علیخانی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش از انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران خبر داد اما پس از انتشار آن توسط رسانه‌ها، این مطلب از کانال تلگرامی وی حذف شد.

معرفی شهردار تهران در اولین جلسه شورای شهر

رئیس سنی شورای پنجم شهر تهران از انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان کاندیدای نهایی شهرداری تهران خبر داد و گفت: در نخستین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای اردیبهشت ماه، رأی‌گیری قانونی برای انتخاب شهردار تهران انجام خواهد شد و کاندیدای نهایی شهرداری در آن روز به عنوان شهردار تهران معرفی خواهد شد.

مرتضی الویری پس از پایان جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم در جمع خبرنگاران گفت: تلقی من این است که در روز نخست پنجمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش، آقای نجفی همین تعداد رأی را کسب کنند، اما تا آن زمان ایشان کاندیدای نهایی تصدی این پست هستند.

وی افزود: ممکن است در این مدت نظرات و یا چهره‌های دیگری وجود داشته باشد اما به نظر چنین چیزی بعید می‌آید.
نظرات بینندگان
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
۳
۲
خدانکشدت صراط کج با تیتر انتخاب کردنت