۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

گل‌محمدی: آنهایی که تراکتور را به این روز انداختند باید شرمنده باشند نه ما

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد تیمش نتیجه را به استقلال واگذار کرده، اما برنده بازی بوده است.
کد خبر : ۳۷۵۷۷۴
 صراط: یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش در خانه استقلال گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در پنج دقیقه ابتدایی باید دو گل می‌زدیم. ما بازی روانی را انجام دادیم، اما رفته رفته بازی را به حریف دادیم و آنها هم در نهایت یک گل زدند. در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم و بازی یک‌طرفه بود. بازیکنانم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند، اما مانند بازی‌های قبلی در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. به نظرم بازی را ما بردیم و فقط نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید از هواداران‌مان تشکر کنیم که به خوبی از ما حمایت کردند و به نظرم ما شرمنده آنها شدیم، نه شرمنده فوتبال. در سه بازی ابتدایی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به استقلالی‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم، اما ما مستحق باخت نبودیم. حتی اگر موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به نظرم اگر بیشتر کار کنیم و سخت‌تر تلاش کنیم می‌توانیم در زمین به نتیجه هم برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعاً تلاش کردند و به نظرم با داشته‌هایی که در اختیارمان بود، به خوبی بازی کردیم.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا به فرزاد حاتمی با توجه به درگیری‌اش با امیرحسین صادقی بازی داد، در حالی که کمیته اخلاق این بازیکن را محروم کرده بود، گفت: در خصوص بازی اگر سؤالی دارید، من در خدمتم. به نظرم این سؤال چندان جالب نیست. اولین سؤال از من سؤالی بود که خوب نبود و به نظرم اگر این سؤال را در آخر می‌پرسیدید، بهتر بود.

وی درباره اینکه فرزین گروسیان اشتباهی کرد که تراکتورسازی گل خورد و هواداران در پایان بازی او را تشویق کردند، گفت: فرزین اولین سالی است که در لیگ برتر دروازه‌بانی می‌کند. در تمرینات هم خوب است و به نظرم چیزی که کم دارد، تجربه است. او باید در چنین بازی‌هایی دروازه‌بانی کند تا تجربه کسب کند. گروسیان قطعاً بهتر می‌شود. او در بازی‌های بعدی هم دروازه‌بان اول ما خواهد بود. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، باید به جوان‌ها اعتماد کنیم تا آنها هم باتجربه شوند. امروز هم توپی روی دروازه او نیامد و فقط همان یک توپ بود که جای‌گیری فرزین بد بود. با این حال ما اعتمادمان را نسبت به گروسیان از دست نمی‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص بی‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات پایانی، اظهار داشت: در بحث زدن ضربات آخر، ما هر هفته تمریناتی را طراحی می‌کنیم و بازیکنان تمرین دارند. اینکه توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، مربوط به شرایط تیم ما و استرسی است که بازیکنان دارند. در صحبت‌هایم گفتم که فقط شرمنده هواداران هستیم و البته آن کسی که باید واقعاً شرمنده باشد، کسانی هستند که تیم را به این روز انداختند. تراکتورسازی دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد و من این اتفاق را نه در دنیا، حتی در آسیا هم ندیده بودم. واقعاً ندیده بودم تیمی به خاطر بی‌توجهی به نقل‌وانتقالات محروم شوند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا درگیری حاتمی با صادقی روی عملکرد او در بازی تأثیرگذار بود یا نه، گفت: خیر، تأثیری نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که «می‌گویید کسانی باید شرمنده باشند که تراکتورسازی را به این روز انداختند. آیا این افراد بازهم در باشگاه هستند یا نه؟»، تأکید کرد: خوشبختانه نه.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه محرومیت تراکتورسازی در زمان آجورلو رخ داده است و او چگونه می‌گوید این افراد دیگر در باشگاه نیستند، گفت:‌ محرومیت تراکتورسازی به خاطر شکایت بازیکنانی است که قراردادشان یک‌طرفه فسخ شد و آنها از باشگاه به فیفا شکایت کردند. این بازیکنان هم در زمان مدیریت‌های قبلی باشگاه در تراکتورسازی بودند.
برچسب ها: صراط