۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

نعمت‌زاده شایعه‌ای درباره سمت جدیدش را تکذیب کرد

کد خبر : ۳۷۵۹۷۱
صراط: وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم حضورش در جایگاه مدیر‌عاملی شستا را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور احتمالی‌اش به عنوان ‌مدیرعامل شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی)، گفت: خیر، این را تایید نمی‌کنم.

وی به اولویت‌های دولت دوازدهم برای حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و گفت: دولت باید در بخش صادرات موانعی که در سطح بین‌الملل و همچنین  روابط بانکی و سیاسی وجود دارد را برطرف کند تا تجار و فعالان تجاری ما بتوانند کار کنند.

نعمت‌زاده همچنین افزود: با تامین نیاز دولت از کالاهای داخلی که در این دولت به وفور صورت گرفت، در دولت دوازدهم با افزایش کیفیت و رقابت‌پذیری ادامه یابد و حمایت منطقی و همه جانبه از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان مورد توجه قرار گیرد و همچنین با رسوخ تکنولوژی و فناوری‌های نوین، به صنعتی دانش‌بنیان دست یابیم.

وی در مورد دشوارترین و شیرین‌ترین لحظات در 4 سال دولت یازدهم نیز بیان داشت: در ابتدای دولت یازدهم به دلیل اصلاح وضع صنعت و رکود، همچنین رشد منفی در صنعت شرایط بسیاری سختی حاکم بود ولی با مساعدت،کمک و صبر صنعت‌گران و کارآفرینان توانستیم رشد منفی 10.5 درصد را به رشد مثبت بالای 10 درصد برسانیم.

 نعمت‌زاده در آخرین روزهای وزارت خود بیان داشت: همان‌طورکه مقام معظم رهبری و همه مسئولان تاکید دارند و عقل نیز حکم می‌کند باید به تولید داخلی توجه ویژه داشته و از محصولات تولید داخل حمایت و برای جوانان شغل ایجاد کنیم.
برچسب ها: صراط وزیر صنعت