۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
اعلام اشتباه نام داوران دو بازی لیگ به‌خاطر تشابه اسمی

فدراسیون فوتبال بیژن و پیام را با هم اشتباه گرفت!

کد خبر : ۳۷۶۲۳۰
صراط: در حالی که سایت فدراسیون فوتبال بیژن حیدری را به عنوان داور دیدار تراکتورسازی و نفت تهران معرفی کرده اما او این بازی را سوت نخواهد زد.

به گزارش تسنیم، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ظهر امروز (سه‌شنبه) از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شد و بر این اساس، قضاوت دیدار تراکتورسازی - نفت تهران به بیژن حیدری رسید.

با توجه به اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، همه رسانه‌های مکتوب نیز از «بیژن حیدری» به‌عنوان قاضی دیدار تراکتورسازی - نفت تهران نام بردند، اما سایت فدراسیون لحظاتی بعد خبر خود را تصحیح کرد.

در ابتدا بیژن حیدری، تورج عیوض محمدی، سید اسد حاج محمدی و محمد ملکی به عنوان تیم داوری دیدار تراکتورسازی - نفت تهران معرفی شده بودند و پیام حیدری، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و سعاد وفا پیشه؛ تیم داوری بازی سپیدرود - پیکان را تشکیل می‌دادند.

لحظاتی بعد اما سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خبر خود را تغییر داد و تیم داوری دو دیدار را با یکدیگر عوض کرد.

سایت فدراسیون در حالی در ابتدا قضاوت دیدار تراکتورسازی را در هفته چهارم به بیژن حیدری سپرده بود که این داور هفته گذشته هم بازی این تیم را سوت زده بود. قضاوت یک داور برای تیمی در دو هفته متوالی، بحث عجیبی به نظر می‌رسید. قضاوت بیژن حیدری در دیدار هفته چهارم تراکتورسازی مقابل استقلال هم بی‌حرف و حدیث نبود و باشگاه تبریزی صبح امروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، رسماً به عملکرد بیژن حیدری اعتراض کرد.