۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

اعتراض "ایوانکوویچ" به داوری حاج ملک/ "آن خطا را از هواپیما هم می‌شد دید"

برانکو ایوانکوویچ در یکی از اعصاب خردکن ترین روزهای مربیگری در ایران مقابل سیاه جامگان متوقف شد.
کد خبر : ۳۷۶۴۲۶
صراط: سرمربی پرسپولیس کمی برافروخته اما مسلط به خود در نشست مطبوعاتی حاضر شد تا پاسخ خبرنگاران را بدهد:

آن خطا را از هواپیما هم می شد دید

به گزارش "ورزش سه"، *دلایل زیادی داریم برای عدم رضایت از بازی. لحظات چالش برانگیز زیادی بود که می توانست به نفع ما باشد اما خب باید فیلم بازی را دید و بعد نظر داد. اما بعضی چیزها را می شد از توی هواپیما هم دید که طبیعی است از این موضوع ناراضی باشیم .

می خواستیم با پاس به گل برسیم
*طبیعی است که در طول یک بازی نمی شود مدام حمله کرد. می خواستیم با یک بازی مبتنی بر پاسکاری به موقعیت برسیم که رسیدیم. شانس های زیادی داشتیم و باید می زدیم. گل علیپور هم احتمالا سالم بود. به هر حال نبردیم.

نمی‌دانم کجای کار ایراد داشت
*من اصلا نمی‌دانم چرا ما باید قوی‌تر از داور باشیم؟ داوری باید محترمانه و صادقانه باشد؛ ایشان به تمام وظایف خود عمل کرد؛ نمی‌دانم مشکل کجا بوده است؛ ما فرصت‌های گل زیادی به وجود آوردیم و تنها شانس آنها در دقیقه دوم، سوم نیمه اول بود؛ روی گلی هم که آنها زدند نمی‌دانم کجای کار ما ایراد داشت.

* سیاه جامگان امید به جبران داشت
ما موقعیت‌های گلی زیادی داشتیم ولی آنها را تبدیل به گل نکردیم؛ پنالتی هم داشتیم و زدن گل دوم کار را برای ما راحت‌تر می‌کرد اما نتیجه یک بر صفر همیشه به حریف امید می‌داد تا نتیجه را جبران کند؛ من به سیاه جامگان که تا دقیقه 90 تسلیم نشد تبریک می‌گویم؛ پارسال دیده می‌شد وقتی گل می‌زدیم اُفت می‌کردیم اما امسال این مسئله کمتر شده است.

* کامیابی‌نیا در عمان بازی می‌کند
ایشان(کامیابی‌نیا) بعد از عمل جراحی یک ماه زودتر از پیش‌بینی پزشک معالج به تمرینات برگشت و طبیعی است که یک اشتباهی داشت؛ من دیروز با او صحبتی انجام دادیم و به نوعی او را برگرداندم و بازپروری کردم؛ بازیکنی است که طی سه سال اخیر کوچکترین مشکلی با او نداشتم؛ به هر حال هم باید او را درک کنیم که جوان است و عصبانی می‌شود؛ همچنین جراحی کتف روی او تاثیر داشته است اما او قطعا در عمان جزو بازیکنان ما خواهد بود و انتظار داریم در خدمت و نتیجه تیم باشد.

انگار من احمق هستم !
پدر و مادر ایشان هم ایرانی است؛  حسینی هم روی نیمکت بود؛ آدم همتی  مگر چه مشکلی دارد؟؛ ایشان هم حق دارد شانس خود را امتحان کند؛ این سوال بدجنسانه است؛ من بچه که نیستم؛(با عصبانیت ) انگار من یک احمق هستم . ... ببخشید بهترین جواب شما(خبرنگار) است؛ ایشان در بین 20 بازیکن ما بود.
برچسب ها: صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز