۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷

آمار خروجی یهودیان از فلسطین اشغالی

بر اساس گزارش مرکز آمار رژیم صهیونیستی، برای نخستین بار از سال ۲۰۰۹ میزان خروجی یهودیان از سرزمین اشغالی بیش از میزان ورودی آنها به این سرزمین‌ شده است.
کد خبر : ۳۷۶۴۳۳
صراط: مرکز آمار اسرائیل در گزارشی اعلام کرد که برای نخستین بار از سال 2009 میزان یهودیانی که فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند بیش از کسانی بوده که وارد آن شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس آماری که این مرکز روز سه‌شنبه درباره اعداد و ارقام مهاجرت در سال 2015 منتشر کرده، تعداد افرادی که فلسطین اشغالی را برای زندگی در خارج به‌صورت دائم یا برای مدت زمان طولانی ترک کرده‌اند دو برابر کسانی است که درخواست زندگی در فلسطین اشغالی را داده‌اند می‌باشد به‌گونه‌ای که در این سال 16800 نفر سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده و 8500 درخواست زندگی در این سرزمین را داشته‌اند.

مرکز آمار همواره این اعداد و ارقام را با تأخیر منتشر می‌کند تا فقط شامل افرادی شود که بیش از یک سال فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند، شود.

تعداد یهودیانی که در سال 2015 وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند کمترین میزان طی 12 سال گذشته بوده و این آمار از سال 2012 به‌صورت تدریجی در حال کاهش است.

میانگین سنی یهودیانی که فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند 27.6 سال بوده و 53 درصد آنها را مردان تشکیل می‌دادند. میانگین سنی کسانی که به این سرزمین‌ها برای زندگی وارد شده‌اند 28.8 سال بوده و 55 درصد آنها را مردان تشکیل می‌دهند.
برچسب ها: صراط