۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹

رئال بی رونالدو هم بارسا را برد/ هفتمین جام زیدان

کد خبر : ۳۷۶۴۴۰
صراط: رئال مادرید در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا باز هم بارسلونا را شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا در سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و توانست با پیروزی دو بر صفر فاتح سوپرجام شود.

شروع بازی با ضربه زیبا و خیره‌کننده مارکو آسنسیو همراه شد. مهاجم اسپانیایی در دقیقه ۴ دروازه بارسا را باز کرد. آبی اناری ها پس از چند دقیقه به خود آمدند و توانستند به سمت  دروازه میزبان حمله کنند. لیونل مسی فرصت گلزنی داشت اما تبدیل به گل نشد. در مقابل مادرید از هر فرصتی برای بیشتر کردن اختلاف بهره می برد. ضربه مارسلو با فاصله نزدیکی از به بیرون رفت. در ادامه شوت لوکاس واسکس به تیرک اثابت کرد و گل دوم مادرید به ثبت نرسید. آبی اناری ها به دنبال جبران گل بودند اما نتوانستند در این نیمه به آن دست یابند. مادرید به خوبی از پرس بهره می برد. در نهایت توانست برای دومین بار به گل برسد. کریم بنزما با یک کنترل خوب زیبا گلزنی کرد.  مادرید نیمه نخست را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند. در حالی این برد به دست آمد که گرت بیل، ایسکوو و کاسیمرو در نیکمت ذخیره نشسته بودند و کریستیانو رونالدو به علت محرومیت در این دیدار حضور نداشت.

در ۱۰ دقیقه نخست نیمه دوم تنها اتفاق مهم تعویض جرارد پیکه بود. او به علت آسیب  دیدگی زمین را ترک کرد و  سمدو جانشینش شد. مسی در دقیقه ۵۲ دروازه مادرید را به لرزه دراورد. دقایقی بعد مارک آندره تر اشتگن اجازه گلزنی به بنزما نداد. در نیمه دوم بارسلونا و مادرید بازی زیباتری را به نمایش  گذاشتند و فرصت های گلزنی بیشتر شد. کاسمیرو در این لحظات به میدان رفت. آبی اناری ها نتوانستند در نیمه دوم هم گلزنی کنند و در مجموع با نتیجه پنج بر یک مغلوب سفیدپوشان شدند. مادرید توانست پس از فتح سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا را نیز به دست آورد.