۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

پورموسوی: می‌خواهیم فردا اولین ۳ امتیاز خانگی‌مان را کسب کنیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان تأکید کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل گسترش فولاد تبریز به دنبال کسب سه امتیاز است.
کد خبر : ۳۷۶۴۷۸
صراط: سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: این بازی یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود. ما در اولین بازی خانگی‌مان موفق نبودیم و در این بازی تلاش می‌کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی ادامه داد: ما در این هوای گرم هر روز تمرین می‌کنیم، اما تیم‌هایی که در این شهر میهمان هستند به این آب و هوا عادت ندارند و به همین دلیل مجبورند بازی دفاعی را انجام دهند. همان‌طور که گفتم ما هر روز در این آب و هوا تمرین می‌کنیم و بسیاری از مصدومیت‌های بازیکنان‌مان نیز به دلیل همین آب‌وهواست.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: طبیعی است گسترش فولاد در بازی فردا دفاع خواهد کرد و ما هم به‌عنوان میزبان تلاش می‌کنیم تا با حمایت هواداران‌مان دست‌دردست هم دهیم و اولین سه امتیاز خانگی‌مان را به دست بیاوریم. ما باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و به امید خدا فردا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای دیدار با گسترش فولاد محروم و مصدومی ندارید؟»، اظهار داشت: برای این بازی محرومی نداریم، اما شیرزاد و ایوب والی مصدوم هستند و قطعاً به این بازی نمی‌رسند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از عبدالله ناصری در پست هافبک راست استفاده کرده است، گفت: پست اصلی این بازیکن دفاع راست است، اما چون در بازی‌های قبل دست ما خالی بود مجبور شدیم او را یک خط جلوتر بازی بدهیم. در بازی فردا او را در پست اصلی خود بازی خواهیم داد تا بتوانیم از توانایی‌هایش بیشتر استفاده کنیم.
برچسب ها: صراط