۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

جدال شاگردان مهاجری و ویسی به تساوی ختم شد

جدال شاگردان مهاجری و ویسی جذاب دنبال شد و هر دو تیم با زدن دو گل تنها به یک امتیاز رسیدند.
کد خبر : ۳۷۶۵۷۱
صراط: پدیده که از سه بازی ابتدایی فصل یک برد، یک تساوی و یک باخت داشت امروز در بیشتر دقایق مسابقه با استقلال خوزستان صاحب توپ و میدان بود و توانست با وجود اینکه یک گل عقب بود، از حریف خود پیش بیافتد اما شاگردان ویسی با بازگشت به بازی موفق شدند کار را مساوی کنند و دست پُر از مشهد بروند؛ در این دیدار که دو تیم به پنجمین امتیاز فصل رسیدند، محمدرضا خانزاده و حسین مهربان برای پدیده و میثم دورقی و یوسف دلفی برای استقلال خوزستان گلزنی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر؛ ساعت 18:45؛ تاریخ: 96/05/27
استادیوم: ثامن الائمه مشهد/ تماشاگر: 2200 نفر
داور: رضا عادل؛ کمک‌ها: هادی طوسی، عسگر محمدی و سید علی‌اصغر مومنی/ ناظر: علیرضا کهوری.

اخطار: سید عبدالله حسینی(33) و محمدرضا خلعتبری(80) و محمدحسین مرادمند(2+90) از پدیده و موسی کولی‌بالی(34) و یوسف دلفی(1+45) از استقلال خوزستان

پدیده مشهد


شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، رضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، میلاد کمندانی(55- حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد(71- معین عباسیان)، محمدرضا خلعتبری(83- حسین زامهران) و محمد قاضی.

سرمربی: محمدرضا مهاجری


استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، موسی کولی‌بالی(41- ابوالفضل علایی)، محمدعلی فرامرزی، علیرضا زندوی، میثم دورقی، حکیم نصاری(79- فرزاد بهمنی)، کلودیر جونیور، یوسف دلفی، سابا تاوادزه و رضا کرملاچعب(68- طالب ریکانی).

سرمربی: عبدالله ویسی


شرح نیمه اول:


پدیده در بیشتر دقایق نیمه اول مالکیت زمین را در اختیار داشت و با حملاتی که بیشتر از سمت راست زمین شکل می‌گرفت به دنبال راه گلزنی به استقلال خوزستان بود اما دفاع منطقی شاگردان عبدالله ویسی و زدن ضربات سر اول توسط مدافعان این تیم از جمله موسی کولی‌بالی موجب شد تا مشهدی‌ها گلی به ثمر نرسانند؛ پدیده در مواقعی با شوت‌های از راه دور هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که کارساز نبود اما در سمت مقابل استقلال خوزستان که حملات با برنامه‌تری داشت موفق شد قبل از رفتن به رختکن با ارسال تاوادزه و ضربه سر دورقی گل برتری را بزند و برنده 45 دقیقه ابتدایی را تمام کند.


شرح گل:


پدیده 0 - استقلال خوزستان 1 (دقیقه 45: میثم دورقی): ارسال تاوادزه از جناح چپ زمین را دورقی بعد از خروج ناموفق گردان به راحتی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

پدیده 1 - استقلال خوزستان 1 (دقیقه 57: محمدرضا خانزاده): ارسال خوب خلعتبری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم را خانزاده با ضربه سر چکشی وارد دروازه شیخ‌ویسی کرد.

پدیده 2 - استقلال خوزستان 1 (دقیقه 61: حسین مهربان): اوت دستی‌ای که با وجود ویسی و اعضای تیم استقلال خوزستان به پدیده داده شد، به اکبر صادقی رسید تا او با یک سر توپ و شوت تماشایی محکم شیخ‌ویسی را به دردسر بیاندازد تا دفع ناقص این دروازه‌بان به تیرک افقی برخورد کند و در ادامه حسین مهربان با ضربه سر دومین گل پدیده را به ثمر رساند.

پدیده 2 - استقلال خوزستان 2 (دقیقه 82: یوسف دلفی): تاوادزه در زمین پدیده دورقی را صاحب توپ کرد تا او با پاس زمینی در عمق عالی، دلفی را داخل محوطه صاحب توپ کند و این مهاجم جوان با ضربه بغل پا گل تساوی را به ثمر رساند.


لحظات حساس:


دقیقه 13: کمندانی با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه استقلال خوزستان حمله‌ای ترتیب داد اما ضربه او به روی تیرک افقی دروازه این تیم برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 17: پاس به بیرون خلعتبری و شوت قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه 21: شوت خانزاده بعد از حرکت داخل محوطه استقلال خوزستان به راحتی در اختیار شیخ‌ویسی قرار گرفت.

دقیقه 27: جونیور با سرعت بالا توپ را تا پشت محوطه پدیده پیش آورد ولی شوت او بی‌دقت بود و به اوت رفت.
دقیقه 30: شوت ایمانی با فاصله زیادی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه 42: نفوذ خانزاده و پاس به عقب او را قاضی شوت زد که توپ به مدافعان استقلال خوزستان برخورد کرد و در برگشت نیز ضربه کمندانی با وجود برخورد به بازیکنان استقلال کرنری برای پدیده به همراه نداشت.
دقیقه 42: شوت قاسمی‌نژاد را شیخ‌ویسی به سختی در دو مرحله جمع کرد تا خانزاده در گلزنی ناکام باشد.
دقیقه 43: حرکت خوب و ارسال کوتاه دلفی را کرملاچعب به مرادمند زد تا یک کرنر برای استقلال خوزستان به دست بیاید.

دقیقه 49: ارسال تند و تیز خلعتبری را شیخ‌ویسی با دو دست مُشت و دور کرد.

دقیقه 71: گردان اجازه نداد بازیکنان استقلال خوزستان دومین گل را روی ضربه سر بزنند.
دقیقه 72: مهربان با سرعت بالا و نفوذ عالی از میانه زمین به محوطه جریمه استقلال خوزستان اقدام به شوت‌زنی کرد که از اقبال بد او توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد داشت.
دقیقه 74: شوت ریکانی از فاصله 30 متری توسط گردان دفع شد.

دقیقه 87: پاس در عمق فوق‌العاده تاوادزه را جونیور نتوانست استفاده کند و با دخالت گردان توپ دفع شد.
دقیقه 87: مهربان می‌توانست با گلزنی دوباره ستاره این مسابقه لقب بگیرد اما ضربه او با فاصله کمی راهی اوت شد

در حاشیه


* قبل از شروع بازی تماشاگران خوزستانی با شور و حرارت زیادی به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* پیش از آغاز بازی یاد و خاطره شهید مدافع حرم، محسن حججی گرامی داشته شد.
* سرپرست توپ جمع کن‌های ورزشگاه ثامن حدود 30 دقیقه آنها را به خط کرده و برای‌شان صحبت کرد!
* ورود بازیکنان دو تیم با تشویق هواداران همراه شد؛ تماشاگران میزبان با شعار پدیده با غیرت به بازیکنان تیم میزبان روحیه دادند و هواداران تیم میهمان با شعارهای بخصوص خود این کار را کردند.
* بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم با اهدای شاخه گل به مقام شهید حججی ادای احترام کردند.
* خوش و بش ویسی با اکبر صادقی و قاضی گرم‌تر از سایرین بود.
* محمدعلی فرامرزی، بازیکن فصل گذشته پدیده قبل از سوت آغاز بازی به سمت مهاجری رفت و با در آغوش کشیدن وی از او برای حضور در میدان رخصت گرفت.

* در دقیقه 30 کرملاچعب به عبدالله حسینی ضربه‌ای با پا وارد کرد که مدافع پدیده نیز او را هُل داد تا درگیری بین برخی بازیکنان دو تیم ازجمله نصاری و خلعتبری به وجود بیاید.
* کولی‌بالی در دقیقه 33 مرادمند را با حرکت غیر ورزشی و ضربه دست سرنگون کرد که باز هم موجب درگیری شد و این بار داور به مدافع استقلال خوزستان کارت زرد داد.

* دستیاران مهاجری فعالیت زیادی دارند به طوری که بادامکی و تقوی مرتب نزدیک خط می‌شوند تا به سرمربی و بازیکنان مشورت دهند.
* درگیری بازیکنان دو تیم در وسط زمین موجب شد تا مهاجری از ناصحی بخواهد خلعتبری را آرام کند.
* جدال هوایی قاضی با مدافعان خوزستانی به ویژه کولی‌بالی بسیار گرم است.
* مهاجری در فرصت‌های مختلف با کمندانی کنار زمین صحبت می‌کند.
* با خروج کولی‌بالی از زمین رقابت هوایی او و قاضی پایان یافت؛ مدافع خارجی خوزستانی‌ها در تمام نبردهای هوایی موفق بود و بیرون رفتن او در دقایق پایانی نیمه اول می‌تواند روی خط دفاعی تیمش تاثیر منفی بگذارد.

* تمام نیمکت نشینان و بازیکنان استقلال خوزستان بعد از گل دوم پدیده اعتراض شدیدی به کمک داور به دلیل گرفتن اوت کنار زمین به نفع پدیده که منجر به گل شد داشتند و در این صحنه بهروز مکوندی، مربی خوزستانی‌ها اخراج شد.

* مدافعان استقلال خوزستان به حرکات خلعتبری معترض شدند و دو بار او را نقش بر زمین کردند.

* بهمن روشنایی، سرپرست استقلال خوزستان به دلیل اعتراض‌های چند باره به داوری از کنار زمین اخراج شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز