۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

مکوندی: فشار روانی روی کولی‌بالی وجود داشت

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است باید کاری کنیم آدم‌های خوب و بافرهنگ به ورزشگاه‌ها بازگردند.
کد خبر : ۳۷۶۵۷۸
صراط: بهروز مکوندی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل پدیده و اینکه از کنار زمین اخراج شد، اظهار داشت: کار اشتباهی انجام دادم و شهامت این را دارم که بگویم اشتباه کردم. من با اشتباه خودم، به نیمکت تیمم ضربه زدم و داور چهارم هم که حرکت من را دید، به داور اطلاع داد و اخراج شدم. اعتراضی هم به اخراج شدنم ندارم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود: حرکت زشت و نادرست من به خاطر کمک داور بازی بود. نیمه اول 10 بار جلوی این کمک داور خطا رخ داد و ما به او گفتیم چرا پرچم نمی‌زنی؟ او گفت اعلام خطا با داور وسط مسابقه است. در نیمه دوم و پس از اینکه گل اول را خوردیم، کمک داور پرچم زد. هیچ بحثی روی خطا بودن یا نبودن آن صحنه بحثی ندارم، اما می‌گوییم در دو نیمه به طور یکسان پرچم بزند. کسی که این لباس را می‌پوشد، باید شهامت داشته باشد که حتی در اهواز هم در دقیقه 90 اعلام پنالتی کند.

مربی استقلال خوزستان تصریح کرد: ورزشگاه‌ها خالی است که شاید علت این اتفاق این باشد که آدم‌های خوب از ورزشگاه‌ها رفته‌اند. باید کمک کنیم آدم‌های خوب به ورزشگاه‌ها بازگردند. به هر شهری می‌رویم، به ما توهین می‌کنند و در بقیه شهرها هم به اعضای تیم‌های دیگر توهین می‌شود. همیشه گفتیم بافرهنگ‌ترین تماشاگران را داریم اما اینطور نیست! باید کاری کنیم آدم‌های بافرهنگ که در ورزشگاه‌ها کم شده‌اند، به استادیوم‌ها بازگردند. نباید بگذاریم به کسی توهین شود. ورزشکار دلسرد می‌شود و باید بدانیم مربی هم خانواده دارد.

مکوندی با بیان اینکه این اتفاقات تنها مختص به استقلال خوزستان و یک شهر نیست، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مربیان باید در این خصوص کمک کنند. آدم‌های خوب به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند و می‌گویند مسابقات را از تلویزیون تماشا می‌کنیم. فکر می‌کنم این یکی از دلایل کم بودن فوتبال زیباست. امروز بازی خوبی مشاهده کردیم، اما می‌توانست بهتر از این باشد. اگر این صحنه‌های زشت نبود، فوتبال از این هم زیباتر می‌شد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسید موسی کولی‌بالی از لحاظ روانی آمادگی زیادی نداشت، گفت: او در تمرینات قبل از مسابقه، از ناحیه عضله دوقلو آسیب دید و تا آخرین لحظه نمی‌دانستیم می‌تواند بازی کند یا خیر. فشار روانی بر او وارد شد. ضربه‌ای هم در خلال بازی به او خورد و سبب شد در ادامه بازی او را تعویض کنیم. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده بتوانیم از او استفاده کنیم.
برچسب ها: صراط