۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

واژگونی خودرو در منطقه "باباعلی" جان دو جنگل‌بان را گرفت

سازمان جنگل ها اعلام کرد که دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی از توابع شهرستان آستارا جان خود را از دست دادند.
کد خبر : ۳۷۶۷۱۶
صراط: دو تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی باباعلی از توابع شهرستان آستارا جان خود را از دست دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان،  عصر امروز (28 مرداد 96) تعدادی از نیروهای سخت کوش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان پس از انجام ماموریت حفاظتی خود در منطقه لاتون و بابا علی در حوزه لوندویل شهرستان آستارا و در مسیر بازگشت دچار حادثه شده و خودروی سازمانی ایشان پس از واژگونی به دره سقوط نموده است که در این حادثه دلخراش دو تن از ماموران منابع طبیعی به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان در دم جان به جان آفرین تسلیم نموده و 7 تن دیگر نیز مصدوم و مجروح شده اند.

مجروحان بلافاصله به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند اما حال 2 تن از مجروحان وخیم بوده و با توجه به شدت جراحات احتمال اعزام ایشان به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی قرار گرفته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده های این دو جنگلبان پاکباز و پرتلاش علو درجات درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان حادثه را از خداوند منان خواستار شد.

محسن یوسف پور همچنین اظهار کرد: برای مداوا و درمان مصدومان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و تمامی نیروهای مرتبط با این موضوع تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.
برچسب ها: صراط