۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
حقانی مطرح کرد

واگذاری طبقه ۱- برج میلاد بدون اطلاع مدیرعامل

کد خبر : ۳۷۶۷۸۰
صراط: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ضمن انتقاد به برخی از واگذاری‌ها در پایان مدیریت شهری گفت: اخیراً طبقه ۱- برج میلاد بدون اطلاع مدیرعامل این برج به شخصی واگذار شده است.

به گزارش تسنیم، محمد حقانی در جریان سیصدوهفتادمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به حضور برترینان کنکور 96 در صحن شورا اظهار کرد: مقدم این عزیزان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه چند روزی بیشتر به پایان دوره مدیریت شهری باقی نمانده است، افزود: خواهشی که در این زمینه دارم این است که مسئولان شهرداری تا آخرین لحظه پایبند ضوابط و مقررات باشند و این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.

حقانی تصریح کرد: اخیرا اطلاعاتی به دست ما رسیده است که متاسفانه طبقه 1- برج میلاد را بدون اطلاع مدیرعامل برج میلاد واگذار کرده‌اند به شخصی که امیدواریم جلوی این واگذاری گرفته شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران بیان کرد: اردوگاه جهادی نیز که شهرداری در آنجا فعالیت داشته در منطقه 22 بدون اطلاع شهردار منطقه 22 به مجموعه‌ای واگذار شده است که این واگذاری خلاف است و باید جلوگیری شود.

وی همچنین به فرایند کارت‌های بلیط‌های اتوبوس و مترو اشاره کرد و گفت: طی طرح دوفوریتی این موضوع به بانک شهر واگذار شد که اخیر از طریق مؤسسه رایانه شهر که زیر نظر سازمان فناوری شهرداری است این موضوع در دست پیگیری است که این نیز خلاف مقررات است.

حقانی افزود: سالیانه مبلغ 30 میلیارد تومان قرارداد این موضوع است که امیدواریم جلوی اینگونه تخلفات در شهر گرفته شود.

وی همچنین به ساختمان محل توانمندسازی زنان آسیب‌دیده در منطقه 4 اشاره کرد و گفت: این مجموعه به عنوان مرکز اتحاد مشهور بوده و متأسفانه اخیراً به شخصی به نام (م) واگذار شده که این موضوع نیز تخلف محسوب می‌شود.
برچسب ها: صراط برج میلاد