۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهید حججی +عکس

کد خبر : ۳۷۶۷۸۸
صراط: سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید محسن حججی دیدار کرد.

به گزارش فارس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید محسن حججی دیدار کرد.

شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف‌آباد اصفهان عضو لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که گروه تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کرد.

حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت‌زدایی در مناطق فقیر کشور می‌پرداخت.

سردار سلیمانی پس از به شهادت رسیدن شهید محسن حججی پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

پس از شکست‌های پی در پی گروه‌های تکفیری- وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان سلام در جبهه‌های مختلف، گروه ترویستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‌گنجد.

مردم دلاور و امت حزب‌الله خصوصا خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که ریشه‌کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.

این نوع جنایت‌ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته تنها نتیجه‌ای که در برخواهد داشت، اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم‌تر و قدرت‌مندتر خواهد کرد.

ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایت ها عزم و اراده ما را جزم‌تر و جدی‌تر کرد تا جای جای سرزمین‌های اسلامی را از وجود بی‌وجود پلیدشان تطهیر کنیم.»

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می‌کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می‌کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای مقرر فرماید.

دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهید حججی +عکس