۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

فوران شعله‌های آتش در کوه‌ خامی باشت

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی در جنگل‌های کوه سفید لنده خبر داد و گفت: جنگل‌های کوه خامی باشت همچنان در اتش می‌سوزد.
کد خبر : ۳۷۶۸۲۲
صراط: عزت الله بهشتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: آتش سوزی جنگل‌های کوه سفید شهرستان لنده امروز یکشنبه 29 مردادماه حدود ساعت 14 آغاز و همچنان شعله‌های آتش فوران دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان منابع طبیعی شهرستان لنده در عرصه برای مهار آتش سوزی حضور دارند افزود: مهار اتش سوزی نیاز به کمک افراد بیشتری دارد که امیدوارم مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی به کمک جنگلبانان بیایند.

بهشتی ابراز کرد: انتظار می‌رود نهادها و دستگاه‌های اجرایی، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست محیطی و دوست‌داران طبیعت برای مهار  آتش‌سوزی‌ جنگل‌های کوه خامی باشت نهایت همکاری را با پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از ناکامی امدادگران پس از سه روز در مهار آتش سوزی کوه خامی خبر داد و افزود: آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه خامی واقع در محدوده منطقه حفاظت شده محیط زیست که سه روز پیش به دلیل صاعقه در این شهرستان شعله‌ور شد، همچنان ادامه دارد.

بهشتی ادامه داد: هم اکنون 120 امدادگر در حال تلاش برای مهار این آتش سوزی بوده اما اطفا حریق به دلیل گستردگی، کوهستانی و سخت‌گذر بودن زمان‌بر بوده و نیازمند اعزام بالگرد آبپاش است.
برچسب ها: صراط