۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

با زیدان تا ۲۰۲۰، با منصوریان تا ۱۴۰۲؟!

زین‌الدین زیدان از ۹ جام ممکن با رئال مادرید ۷ جام شامل لیگ قهرمانان اروپا (۲ بار) لالیگا، سوپرجام اسپانیا، جام باشگاه‌های جهان و سوپر کاپ اروپا (۲ بار) را فتح کرده است اما قرارداد او نهایتاً تا سال ۲۰۲۰ (سه سال دیگر) تمدید می‌شود.
کد خبر : ۳۷۶۸۴۵
صراط: نتایجی که زیدان با رئال گرفته را حتی مورینیو نتوانست بگیرد. او رئال را به فینال اروپا هم نرساند ولی زیدان ۲ بار تیمش را قهرمان اروپا کرد. با این حال زیدان می‌داند که نهایتاً قراردادش برای ۲، ۳ سال تمدید می‌شود اما اینجا علیرضا منصوریان که اتفاقاً عاشق رئال و زیدان است و در دوره فوتبالش هم بعضی از استقلالی‌ها لقب زیدان را به او داده بودند، حرف از سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ می‌زند! در واقع زیدان با ۷ جام و آن همه نتیجه خوب فقط ۳ سال وقت دارد ولی منصوریان به ۶ سال آینده هم فکر می‌کند آن هم بعد از باخت به العین و ۲ شکست در ۴ هفته اول لیگ!

منصوریان که عاشق فوتبال و استقلال است، برای موفقیت باید منطقی‌تر باشد و البته منطقی‌تر هم صحبت کند. او مقابل سایپا، امید نورافکن را مثلاً تنبیه کرد و جباری را عقب‌تر برد اما آیا حاضر می‌شود پژمان منتظری را هم که پاس به عقبش در نهایت منجر به گل سایپا شد، تنبیه کند؟ علی‌منصور ۳ ماه فرصت داشت یک دفاع چپ خوب بخرد. او ۳ ماه وقت داشت یک مهاجم گلزن بخرد اما حالا مهاجمان گل‌نزنش ۳۶۰ دقیقه است که گل نزده‌اند. صدالبته این تیم پتانسیل بهتر شدن را دارد چون خیلی مهره دارد ولی اینکه منصوریان می‌گوید تا سال ۱۴۰۱ و یا ۱۴۰۲ یک مدعی جدی برای آسیا می‌‌سازد، از آن حرف‌هاست که حتی در فوتبال بی‌برنامه و پر از زد و بند ایران هم خریدار ندارد.

 منصوریان حتماً بهتر از ما می‌داند که در هیئت مدیره چه خبر است و مثلاً قریب، افتخاری را قبول ندارد. همین آقای افتخاری با هیچ متر و معیاری نباید مدیرعامل استقلال می‌شد اما شد پس حالا که تقریباً هیچ‌کس سر جای خودش نیست، نباید حرف از ۶ سال دیگر زد. در سال ۱۴۰۱ جباری و منتظری و خسرو و رحمتی حداقل ۴۰ سال دارند و شاید بعضی از آنها خودشان مربی شده باشند! منصوریان در تیمی مربیگری می‌کند که تماشاگرش گاهی اوقات ۶۰ دقیقه هم تحمل ندارد چه رسد به ۶ سال!

برچسب ها: صراط