۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

درخشش نیمار و آغاز مقتدرانه بارسلونا، رئال، میلان و اینتر

کد خبر : ۳۷۶۹۰۳
صراط: بارسلونا در شب بداقبالی مسی اولین ۳ امتیاز فصلش را تصاحب کرد.

به گزارش تسنیم، هفته نخست لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری خانگی 2 بر صفر بارسلونا مقابل رئال بتیس پیگیری شد.

 در این بازی که با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان حادثه تروریستی شهر بارسلون و  تمهیداتی مانند حک شدن نام «بارسلونا» به جای اسم بازیکنان میزبان در پشت پیراهن آبی و اناری‌ها شروع شد، بارسا با گل به خودی توسکا در دقیقه 36 و گل روبرتو در دقیقه 39 در همان نیمه اول کار را تمام کرد.

 در نیمه دوم شوت‌های لیونل مسی آرژانتینی در غیاب سوارز مصدوم تنها به تیرک دروازه برخورد کرد و او در شب بدشانسی‌اش به تنهایی 3 بار تیر دروازه را به لرزه درآمد. درنهایت بارسلونا به برتری 2 بر صفر دست یافت تا گام اول را در خانه محکم بردارد.

رئال‌ مادرید گام اول را مقتدرانه برداشت

قهرمان اروپا در دومین بازی متوالی بدون رونالدو به راحتی پیروز شد.

تیم رئال مادرید با برتری 3 بر صفر در خانه دپورتیو لاکرونیا درچارچوب هفته نخست لالیگای اسپانیا، گام اول را محکم برداشت.

 قهرمان اروپا که کریس رونالدو را در دومین جلسه از محرومیت 5 جلسه‌ای‌اش را در اختیار نداشت در پایان نیمه اول با گل‌های بیل در دقیقه 20 و کاسیمیرو در دقیقه 27، 2 بر صفر پیروز به رختکن رفت. گل کروس در دقیقه 62 برتری 3 بر صفر رئال را رقم زد. آندونه در دقیقه 89 پشت  یک ضربه پنالتی به سود لاکرونیا ایستاد اما ناواس، سنگربان میهمان با مهارت توپ را به کرنر هدایت کرد. اخراج راموس، کاپیتان رئال مادرید در وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تاثیری در نتیجه نداشت  تا رئال مادرید در گام اول یک پیروزی راحت در زمین لاکرونیا به دست بیاورد.

 هفته نخست سری A ایتالیا/ درخشش میلانی‌ها در شب تساوی لاتزیو

در شب قدرتنمایی ۲ تیم میلانی، لاتزیو از شکست رقیبش عاجز ماند.

هفته نخست سری A ایتالیا با برتری تیم‌های میلانی و تساوی لاتزیو پیگیری شد.

 در مهم‌ترین بازی‌ها، میلان در زمین کروتونه به برتری 3 بر صفر رسید. پس از اخراج «چکرینی» از کروتونه در دقیقه 5، میلان توسط کیسه در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی، کوترونه در دقیقه 18 و سوسو در دقیقه 24 به گل رسید و در نهایت 3 بر صفر پیروز  شد.

 اینتر، دیگر تیم شهر میلان در خانه 3 بر صفر فیورنتینا را شکست داد.ایکاردی در دقایق 6 (از روی نقطه پنالتی) و 15 و پریسیچ در دقیقه 79 گل‌های اینتر را به ثمر رساندند تا تیم اسپالتی با نتیجه‌ای مشابه رقیب همشهری به برتری برسد.

 لاتزیو در زمین خودش مقابل اسپال که برای اولین در تاریخش به سری A صعود  کرده به تساوی بدون گل رضایت داد.

در سایر بازی‌ها، بولونیا و تورینو به تساوی یک بریک رسیدند، سامپدوریا 2 بریک بنونتو را برد،ساسولو و جنوا به تساوی بدون گل دست یافتند و کیه‌وو ورونا در خانه اودینزه  برتری 2 بریک را تجربه کرد.

هفته سوم لوشامپیونه فرانسه/ برتری ۶ گله پاری‌سن‌ژرمن با درخشش فوق‌العاده نیمار

ستاره برزیلی در دومین حضورش در تیم جدید خود هم بانی برتری پاریسی‌ها شد.

در ادامه هفته سوم لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم پاری‌سن‌ژرمن با درخشش مجدد نیمار، ستاره برزیلی‌اش به پیروزی‌هایش تداوم بخشید و به صدر جدول صعود کرد.

 این تیم در بازی خانگی مقابل تولوز با نتیجه جالب 6 بر 2 پیروز شد. نیمار در دقیقه 31 گل گاردل برای تولوز را جبران و بازی را به تساوی یک بریک کشاند. او در دومین حضور در ترکیب اصلی تیم جدیدش پاس گل دقیقه 35 رابیو را ارسال کرد و پس از اخراج وراتی در دقیقه 69، کاوانی در دقیقه 75 گل سوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند.ژولین 3 دقیقه بعد برای تولوز اختلاف را به حداقل رساند اما میزبان 3 بار دیگر توسط پاستوره در دقیقه 82، کروزاوا در دقیقه 84 و نیمار در دقیقه 90 به گل و برتری 6 بر 2 رسید. نیمار در دقیقه 84 پاس گل کوروزاوا را ارسال کرد تا با 2 گل و 2 پاس گل ستاره بی‌چون و چرای تیمش باشد.

پاریسی‌ها با این پیروزی ضمن حفظ رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری با 9 امتیاز در صدر جدول ایستادند و تولوز 3 امتیازی به رده شانزدهم سقوط کرد.