۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
رئیس جدید سازمان میراث‌فرهنگی:

تیم‌گرا نیستم

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس جدید سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که تیمی ندارم و تیم‌گرا نیستم.
کد خبر : ۳۷۶۹۷۲
صراط: علی‌اصغر مونسان - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حاشیه مراسم تودیع رئیس پیشین سازمان و معارفه خود، اظهار داشت: سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان مهمی است که باید در اقتصاد کشور نقش ایفا کند. ایجاد اشتغال در بخش خدمات ازجمله گردشگری، آسان‌تر از سایر بخش‌هاست و می‌توان با سرمایه‌گذاری دراین حوزه شغل‌های بیشتری ایجاد کرد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، مونسان ادامه داد: بخش گردشگری می‌تواند در بسیاری از شهرهای کوچک و استان‌ها موجب خیر و برکت و ایجاد شغل شود. ما تلاش می‌کنیم به این اهداف دست پیدا کنیم تا سازمان میراث‌فرهنگی بتواند نقشی مؤثر و جدی در تولید شغل در کشور ایفا کند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در پاسخ به این سؤال که ساختار معاونان و مدیران این سازمان به چه شکل خواهد بود، گفت: کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که تیمی ندارم و تیم‌گرا نیستم. البته کار تیمی را دوست دارم. هر کسی که در کنار بنده و همکارانم نقش ایفا کند و بتواند در مسیر اهداف تعیین‌شده گام بردارد همکار ما خواهد بود. همکاران سابق در سازمان میراث‌فرهنگی را به‌واسطه تجربه‌های زیادی که دارند یک پتانسیل می‌دانیم و از ترکیب نیروها استفاده می‌کنیم تا شاهد یک دوره تحول‌گرا در این سازمان رقم باشیم.

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد چالش هماهنگی فراسازمانی برای توسعه بخش گردشگری نیز گفت: گردشگری یک حوزه فرابخشی است، مثلاً یکی از پایه‌های مهم گردشگری بخش حمل‌ونقل است. امیدوارم با تعامل بین دستگاه‌ها و ارتباطات خوبی که با دستگاه‌ها و وزرای جدید داریم، همچنین با حمایت شخص رئیس‌جمهوری و معاون‌اول رئیس‌جمهوری، این تعامل بین‌دستگاهی برقرار شود.

به گزارش میراث فرهنگی-مونسان اضافه کرد: آقای دکتر جهانگیری امروز هم در جلسه معارفه تأکید کرد که سه حوزه این سازمان جزو اولویت‌های دولت‌اند، بنابراین قطعاً کمک خواهند کرد تا تعامل بین‌دستگاهی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری کشور با سهولت ایجاد شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: تلاش می‌کنیم تا حد ممکن تصدی‌گری سازمان را در امور کاهش دهیم. همچنین با تعامل خوبی که با مجلس وجود دارد، می‌توانیم خلأهای قانونی را مرتفع کنیم و در مسیر اهداف سازمان گام برداریم.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال بر موضوع اشتغال و توجه ویژه رئیس‌جمهوری به این موضوع، باید با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های هر سه بخش سازمان برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنیم، همچنین با حفظ پایه‌های میراث‌فرهنگی و توسعه و ترویج صنایع‌دستی در مسیر توسعه صنعت گر.
برچسب ها: صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز