۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

فوت یکی از مجروحان تصادف اتوبوس در قزوین/ شدت جراحت در 5 نفر بالاست

کد خبر : ۳۷۷۰۴۰
صراط: رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در حادثه امروز متاسفانه یکی از سرنشینان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت و 5 نفر دیگر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری که حال عمومی یکی از آنان به شدت وخیم و 25 نفر هم به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با فارس در تشریح این خبر گفت: در ساعت 6 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف اتوبوس با کامیون در بلوار آیت‌ا‌لله خامنه‌ای مقابل جایگاه پمپ بنزین بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس حامل کارگران شرکت "نیرو محرکه" قزوین با 30 سرنشین با یک دستگاه کامیون "آمیکو" برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین افزود: در این سانحه، راننده و 30 نفر سرنشینان اتوبوس مصدوم که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

محمدی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت و 5 نفر دیگر به شدت مجروح و در بیمارستان بستری که حال عمومی یکی از آنان به شدت وخیم و 25 نفر هم به صورت سرپائی در حال مداوا هستند.

محمدی در ادامه گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان، علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.

وی در پایان به همه شهروندان توصیه کرد از رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.