۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
گلبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه

تساوی تیم گلبال بانوان مقابل استرالیا/ برتری مردان مقابل تایلند

کد خبر : ۳۷۷۱۹۵
صراط: تیم ملی گلبال بانوان و آقایان ایران در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میدان رفتند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی گلبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر تیم استرالیا قرار گرفت و به تساوی 5 بر 5 رضایت داد.

ملی پوشان ایران در چهارمین دیدار خود امروز ساعت 14 به وقت محلی برابر کره جنوبی قرار می‌گیرند. تیم ملی ایران در دو بازی قبلی خود مقابل چین و ژاپن شکست خورده بود.

مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه B با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی قرار دارد و در گروه اول نیز تیم های ژاپن، چین، عراق و استرالیا قرار دارند.

این مسابقات در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است و در پایان دو تیم برتر گلبال مردان و یک تیم بانوان سهمیه مسابقات جهانی را به دست خواهند آورد.

 

برتری تیم گلبال مردان مقابل تایلند

ملی پوشان گلبال مردان ایران در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر تایلند قرار گرفتند و با نتیجه 13 بر 3 این تیم را شکست دادند. تیم ملی مردان ایران در سومین دیدار خود فردا به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت.

ملی پوشان کشورمان پیش از این قزاقستان را شکست داده بودند. تیم ملی بانوان نیز پس از تساوی برابر استرالیا امروز مقابل تیم کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

در مسابقات بخش مردان تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان شش تیم های ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند حضور  دارند.

مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه B با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی قرار دارد و در گروه A نیز تیم های ژاپن، چین، عراق و استرالیا قرار دارند.

در پایان این مسابقات به دو تیم گلبال مردان و به تیم قهرمان بانوان سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان داده می شود.
برچسب ها: گلبال صراط