۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

در رختکن استقلال بعد از شکست چه گذشت؟

برخلاف تمام شایعات سرمربی استقلال بعد از شکست برابر پدیده نه استعفا کرد و نه از بازیکنانش خداحافظی کرد.
کد خبر : ۳۷۷۲۴۸
صراط: استقلالی ها شب گذشته شب عجیبی را در استادیوم آزادی تجربه کردند. شبی که در سال های گذشته هرگز شاهد آن نبودند. سرمربی استقلال بعد از سومین شکست در طول 5 هفته از سوی هواداران با شعار حیان کن، رها کن روبرو شد و این موضوعی اتفاقی بود که هرگز در دوران مربیگری منصوریان رخ نداده بود، حتی بعد از شکست 6 بر یک برابر العین!

به گزارش خبر ورزشی، در بازی شب گذشته  برابر پدیده از همان ابتدا هم مشخص بود دیگر کسی نمی تواند جلوی هواداران خشمگین استقلال را بگیرد. استقلال در نیمه اول نمایش بی برنامه داشت و با تک گل محمد قاضی شکست خورده به رختکن رفت.

در این هنگام زمانی که علیرضا منصوریان می خواست از تونل ورزشگاه وارد رختکن تیمش شود، هواداران او را هو کردند تا مشخص شود این ناکامی با شکست های قبلی برایشان فرق دارد. اما تماشاگران استقلال در نیمه دوم بازهم شروع به تشویق کردند. تا این که مهربان در دقیقه 72  گل دوم را زد و این بار سکوهای خشمگین یک صدا علیه منصوریان شعار دادند و خواستار برکناری این مربی جوان شدند. هواداران احتمالا در آن لحظات فکر می کردند که به اندازه کافی به منصوریان زمان داده اند و دیگر به استقلال او امیدی نیست. آنها آنقدر عصبانی بودند که حتی بوقچی ها هم نمی توانستند صدای اعتراض آنها را خاموش کنند.

در پایان بازی  حتی بعضی از رسانه ها خبر از استعفای قطعی منصوریان دادند؛ اما شاهدان در رختکن خبر از ماجرای دیگری می دهند. منصوریان امشب زمانی که وارد رختکن شد چهره اش از سومین شکست تیمش حسابی گرفته بود، کلامی با بازیکنان تیمش صحبت نکرد و در رختکن تنها جلسه ای سرپایی با محمد خرمگاه دستیار اول خود برگزار کرد و برنامه تمرینی این تیم را به او داد.

این خود نشان می دهد که منصوریان تصمیمی برای استعفا ندارد و جدایی او تنها در صورتی است که هیئت مدیره حکم برکناری او را امضا کنند.
برچسب ها: صراط