۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

سعید قاسمی: جنگ ما مرز و بوم نمی شناسد

کد خبر : ۳۷۷۳۰۶
صراط: فرمانده دوران دفاع‌مقدس با بیان اینکه فرزندان انقلاب هیچ‌گاه از استکبار نترسیدند،‌ گفت: باید فرهنگ شهید حججی‌ها را صادر کنیم.

به گزارش تسنیم، سعید قاسمی در مراسم گرامیداشت شهیدحججی در محل مصلی امام خمینی(ره) گناباد اظهار داشت: شهید حججی شهادت را از خداوند خواست و برای رسیدن به آن تلاش‌ها کرد و حتی امام‌رضا(ع) را واسطه قرار داد تا به شهادت برسد.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: محفل بزرگداشت برای ترویج این فرهنگ است نه برای بزرگداشت یک شخص ما باید فرهنگ شهید حججی‌ها را صادر کنیم. نگاه تاثیرگذار شهید حججی برگرفته از یک آموزش و مکتب رهبری است و فرزندان انقلاب هیچ‌گاه از استکبار نترسیدند.

قاسمی ابراز کرد: خون شهیدانی مانند شهید حججی است که توانسته این انقلاب را نگه دارد و اگر بخواهیم مسیر حججی را برویم باید خیلی چیزها را رعایت کنیم که بسیار سخت است. شهید حججی‌ها که با گذشت از همه چیز با دشمن می‌جنگند بزرگ شده مدرسه روح الله هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما نخواهیم گذاشت فرهنگ غربی در این کشور رواج پیدا کند و دادن فرمان آتش به اختیار برای این مواقع است. جنگ ما جنگ عقیده است و مرز و بوم نمی شناسد و ملت ایران این راه را تا پیروزی ادامه خواهد داد. تا زمانی که شرک وجود دارد به فرموده امام خمینی(ره) مبارزه است و تا مبارزه هست ما هستیم.
برچسب ها: صراط سعید قاسمی