۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

وزیر بهداشت: نباید در حاشیه‌ها متوقف شویم

کد خبر : ۳۷۷۳۱۷
صراط: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه نباید در حاشیه‌ها متوقف شویم،گفت: باید بدون حاشیه‌سازی و واگویه کردن گذشته کار را جلو ببریم.

به گزارش فارس، حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در آیین گشایش و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی مشهد که در تالار شهر این شهر برگزار شد، گفت: اگر شوراها با همه نقاط قوت و ضعف به وظیفه خود درست عمل کند حتما در نتایج انتخابات‌ دیگر اثرگذار خواهند بود.

وی افزود: اگر چرخش نخبگان اتفاق بیفتد، اتحاد ملی و مسیر پیشرفت کشور فراهم می‌شود؛ مشهد ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و هنرمندی این است که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مشهد کارهای پیش رو و گرفتاری‌ها و عقب ماندگی‌های زیادی دارد، باید بدون حاشیه‌سازی و واگویه کردن گذشته کار را جلو ببریم.

وی افزود: باید به رضایت مردم افتخار کنیم و در این مسیر کم اشتباه ظاهر شویم چرا که توقف در حاشیه‌ها اجازه نمی‌دهد که ما کارنامه قابل قبولی ارائه دهیم.

قاضی‌زاده ادامه داد: باید کاری کنید که چهار سال بعد اقبال مردم به شما بیشتر شود و در این مسیر از دو دستگی و دو قطبی کردن مردم بپرهیزیم چرا که این ظلم به حق مردم است و مردم از دعواها خوششان نمی‌آید.

وی گفت: قطعا اداره شهر خرج دارد اما خدمات نیز بخشی از حق شهروندان، حاشیه‌نشینان و زائران است و باید به این حوزه‌ها مساعدت و کمک شود.  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها مثل ابر در گذر است، مهم قضاوت مردم و عملکرد شماست و نباید در این مسیر به حاشیه‌ها بپردازیم.
برچسب ها: صراط وزیر بهداشت