۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

احتمال جدایی هافبک معترض پرسپولیس قوت گرفت

هافبک دفاعی پرسپولیس به دلایلی احتمالا از تیم جدا خواهد شد.
کد خبر : ۳۷۷۹۶۷
صراط: هافبک دفاعی پرسپولیس به دلایلی احتمالا از تیم جدا خواهد شد.

به گزارش برنا، کمال کامیابی‌نبا، بازیکن موفق پرسپولیس در فصل گذشته در قهرمانی این تیم در لیگ برتر بی تاثیر نبود. وی برای لیگ هفدهم قرار خود را با سرخپوشان تمدید کرد اما پیش از آغاز فصل جدید دچار مصدومیت شد که بعد از چند هفته توانست به ترکیب برانکو برگردد.
آیا هافبک پرسپولیس خواهد رفت؟
کامیابی‌نیا در رقابت‌های لیگ برتر توانست در ثانیه هایی بعد از حضور در ترکیب اصلی  گل سه امتیازی و ارزشمند سرخپوشان برابر تراکتورسازی را به نام خود ثبت کند. بعد از این دیدار هافبک دفاعی پرسپولیس به بعضی مسائل باشگاه معترض شد و در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا سرمربی کروات پرسپولیس از این اقدام وی دلخور شود و در نتیجه در دیدار با سیاه‌جامگان نام وی را از لیست خط بزند. هرچند بعد از مدتی کوتاه این هافبک محبوب سرخپوشان به تمرینات بازگشت اما همچنان مشکلات وی و سرمربی پرسپولیس پا برجا باقی ماند.

در نبود کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه در پست این بازیکن بازی کرد و توانست نظر برانکو را به سمت خود جلب کند. برانکو به دلیل عملکرد خوب این بازیکن تمایلی برای بازگشت ندارد. وی که به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است و در دیدار با الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی دقیقه 66 به بازی رفت اما نتوانست انتظارات مربی را برآورده کند. یک منبع اگاه اعلام کرد؛ باتوجه به اتفاقاتی که برای این بازیکن در جمع سرخپوشان رخ داده است امکان جدایی احتمالی وی بسیار است!