۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

اظهارات خالق زی‌زی‌گولو درباره فیلم "خونه مادربزرگه"

کد خبر : ۳۷۸۰۵۸
صراط: خالق عروسک زی زی گولو گفت: شخص مرضیه برومند در خصوص ساخت نسخه سینمایی خونه مادربزرگه تصمیم گیری می‌کند اما تا آنجا که خبر دارم وی قصد ساخت این اثر را برای سینما دارند.

عادل بزدوده عروسک‌ساز و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درخصوص احتمال ساخت نسخه سینمایی "خونه مادربزرگه" گفت: تنها مرضیه برومند در خصوص ساخت نسخه سینمایی خونه مادربزرگه تصمیم گیری می‌کند اما تا آنجا که من خبر دارم وی قصد ساخت این اثر را برای سینما دارد.

وی درباره حضور خود به عنوان عروسک‌ساز در این اثر افزود: هنوز برای ساخت عروسک های این فیلم با من صحبتی نشده است ولی اگر این اتفاق بیفتد با کمال میل برای همکاری در این پروژه آماده‌ام.

خالق زی‌زی گولو درباره سایر فعالیت‌های خود تاکید کرد: به تازگی متنی را برای اجرای نمایش صحنه آماده اجرا دارم. این نمایشنامه از سال گذشته با نام "کی می‌خواد از روی پل رد بشه" نوشته شده و به محض آماده شدن شرایط آن را اجرایی می‌کنم.

وی درباره اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر ادامه داد: تصمیمات مختلفی در ذهن دارم اما اینکه کار عروسکی باشد یا غیر عروسکی به گروه و توانایی های گروه بستگی دارد البته ترجیح می‌دهم به عنوان اولین کاری که در مقام کارگردان در آن حضور دارم اتفاقی غیر عروسکی باشد.

بزدوده با اشاره به همکاری خود با فرهاد آییش تصریح کرد: در نمایش آرسن به کارگردانی بهزاد صدیقی به عنوان طراح صحنه همکاری داشتم. این نمایش با بازی هنرمندانه دوستانی همچون فرهاد آییش، مائده طهماسبی و آیلار نصرتی همچنان در سالن قشقایی تئاترشهر روی صحنه است.

خالق عروسک مخمل درباره بازگشت خود به تلویزیون خاطرنشان کرد: همواره کار کردن در تلویزیون را دوست دارم زیرا تلویزیون پایگاه و جایگاهی بود که ما و نسل ما را معرفی کرد. پس این جایگاه برای من حائز اهمیت است زیرا تلویزیون خانه من است و امیدوارم روزی دوباره برای کار به تلویزیون برگردم. پیشنهاداتی برای تلویزیون شده اما هنوز چیزی مسجل نیست.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز