۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

عارف ابقا شد

کد خبر : ۳۷۸۱۵۹
صراط: خبرگزاری خانه ملت از ابقای محمدرضا عارف در فراکسیون امید خبر داد. ابقای عارف در ریاست این فراکسیون در حالی انجام شد که در ماه های اخیر حواشی زیادی پیرامون او ایجاد شده است. از بستن لیست پرمعترض شورای شهر تهران تا رای نیاوردن حبیب الله بی طرف برای وزارت نیرو و حتی ماجرای داشتن «ژن خوب» که فرزندش در یک مصاحبه عنوان کرد.

به گزارش خانه ملت، علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه با اشاره به برگزاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید اظهار داشت: محمدرضا عارف نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اجماع اعضای فراکسیون امید به عنوان رییس این فراکسیون در سال دوم فعالیت خواهد کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هشت عضو دیگر هیات رئیسه با انتخاب اعضای فراکسیون امید انتخاب شدند، گفت: با رای اعضای فراکسیون محمدرضا تابش، فاطمه سعیدی، عبدالکریم حسین‌زاده، علی نجفی خوشرودی، الیاس حضرتی، مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی و بهرام پارسایی به عنوان اعضای هیات رئیسه فراکسیون انتخاب شدند.

اکبری توضیح داد: در این رای گیری رای آقایان پارسایی و بنیادی برابر بود که به قید قرعه پارسایی در ترکیب هیات رئیسه قرار گرفت.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه تعیین سمت های هیات رئیسه فراکسیون امید اظهار داشت: هیات رئیسه فراکسیون امید شامل نواب رئیس، دبیر و سخنگو از بین همین هشت نفر و در اولین جلسه هیات رئیسه انتخاب خواهند شد.