۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
در صحن مجلس مطرح شد؛

واکنش نماینده ها به کاهش نرخ سود سپرده ها

6 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر مشترک به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواستار اجرای مصوبه بانک مرکزی جهت کاهش نرخ سود سپرده های یک ساله به ۱۵ درصد شدند.
کد خبر : ۳۷۸۲۵۰
صراط: 6  نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر مشترک به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواستار اجرای مصوبه بانک مرکزی جهت کاهش نرخ سود سپرده های یک ساله به ۱۵ درصد شدند.

به گزارش مهر، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم برخورد قانونی با مسئولانی که مصوبات شورای عالی عام را اجرا نمی کنند، تأکید کرد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور از وی پرسید علت اصرار بر مصرف محصولات تراریخته به جای محصولات ارگانیک چیست؟

همچنین حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور و وزیر نیرو نسبت به تشدید مشکل آب آشامیدنی سالم در سیستان وبلوچستان هشدار داد و خواستار حل مشکل شد.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه نیز در تذکر به رئیس جمهور خواستار توضیح درباره علت قصور سازمان برنامه و بودجه در پرداخت حقوق رزمندگان معسر و نیازمند شد.

محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران نیز در تذکر به رئیس جمهور خواستار واگذاری ۵۰ درصد پروژه های نیمه تمام عمرانی به تعاونی ها جهت ایفای نقش آنها در اشتغال زایی شد.

احمد علی آبادی فراهانی نماینده مردم قم و ۵ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بر ضرورت اجرای سریع مصوبه بانک مرکزی جهت کاهش نرخ سود سپرده های یک ساله به۱۵ ساله تأکید کردند.