۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

توصیه‌های 8گانه آیت‌الله نوری همدانی به رئیس‌جمهور

مرجع تقلید شیعیان گفت: مجموعه دولت و رئیس‌جمهور از انتقاد سازنده و منصفانه استقبال کنند.
کد خبر : ۳۷۸۳۵۲
صراط: آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئیس‌جمهور مجری قانون اساسی است و باید مجری این قانون و نظرات ولی‌فقیه باشد و همه مردم چه کسانی که به ایشان رأی داده یا نداده‌اند و هرکسی که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کند و این نظام را قبول دارد یکسان دیده شوند.

به گزارش دفتر آیت‌الله نوری همدانی، وی توجه بیش‌ازپیش به آرمان‌های انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی را موردتوجه قرار داد و افزود:  مجموعه دولت و رئیس‌جمهور از انتقاد سازنده و منصفانه استقبال کنند البته با هرگونه توهین یا تخریب مخالف هستیم.

مرجع تقلید شیعیان  لزوم ارتباط دولت با حوزه علمیه و عمل به توصیه‌های حوزه را از دیگر موارد دانست و خاطرنشان کرد:  دولت در رسیدگی به مشکلات اقتصادی، معیشت مردم، حل معضل بیکاری، نظارت بر بازار و قیمت کالا و خدمات و حذف یارانه افراد پردرآمد و صرف آن برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه اهتمام داشته باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه  لزوم تحقق بانکداری اسلامی و جلوگیری از ربا،  توجه به امور فرهنگی و اجتماعی و  حفظ عظمت در همه عرصه‌ها خصوصاً بین‌الملل را از دیگر اقدامات دولت دوازدهم برشمرد.
برچسب ها: صراط