۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

پشت پرده فروپاشی تیم قدیمی پایتخت

یکی از باشگاه های قدیمی پایتخت به دلیل اختلاف بین مدیران فعلی و سابق خود در آستانه انحلال قرار گرفت.
کد خبر : ۳۷۸۶۴۹
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بلاتکلیفی مالک باشگاه نفت تهران و بدهی مالیاتی این باشگاه سبب شد تا در نهایت او قید ادامه هزینه کردن در این تیم را بزند و فصل تازه ای از بحران های این تیم آغاز شود.

مسئولان باشگاه نفت هفته گذشته اعلام کردند مشکل مالیاتی باشگاه نفت با ارائه تضمین های لازم به اداره امور مالیاتی رفع شده اما با توجه به اینکه تاکنون مفاصا حساب مالیاتی باشگاه نفت در اختیار هیئت واگذاری این باشگاه قرار نگرفته، بنابراین اعضای این هیئت از انتقال قطعی سهام به خریدار خودداری کردند.

از طرفی مسئولان سابق این باشگاه به مدیران فعلی اعلام کرده اند در کنار پرداخت بدهی مالیاتی باید بدهی بازیکنان و مربیان 2 فصل گذشته نفت هم پرداخت شود اما مالک باشگاه نفت تاکنون در این مورد هیچ اقدامی انجام نداده است.

مالک باشگاه نفت به اعضای هیئت مدیره بحث واگذاری باشگاه را اعلام کرده و در صورتی که سند مالکیت را به او واگذار کنند، طبق مذاکره با مسئولان اداره مالیات نام آن ها را از فهرست بدهکاران مالیاتی خارج می کند اما با توجه به اینکه بدهی مالیاتی باشگاه نفت مشکلات فراوانی را برای اعضای هیئت واگذاری به وجود آورده است، آن ها به مالک باشگاه اعلام کرده اند به هیچ وجه تا زمانی که مفاصا حساب مالیاتی ارائه نکند، سند مالکیت را به نام او نمی زنند.

در نهایت این امر منجر به ایجاد اختلاف بین مدیران باشگاه نفت و اعضای هیئت واگذاری شد و مالک فعلی باشگاه نفت اعلام کرد با شرایط فعلی قید تیمداری را می زند.

در این وضعیت مسئولان وزارت نفت به دنبال انتقال مالکیت باشگاه به شرکت جدیدی هستند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز