۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

هنرمند افغانستانی: هدفم شادی دانش‌آموزان است

وی بیان کرد: اکنون بیش از پنج هزار متر مربع نقاشی دیواری انجام دادم و حدود 15 پروژه زیباسازی رابعهده گرفتم. غالب مضامین این پروژه موضوعات دینی، سبک زندگی و مسائل اخلاقی است که توسط نثار احمد تاجیک هنرمند افغانستانی در مدارس ایران اجرا می شود.
کد خبر : ۳۷۹۴۵۴
صراط: «نثار احمد تاجیک» هنرمند و نقاش افغانستانی در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز تحصیلی سال جدید با اجرای پروژه ای به زیباسازی مدارس می‌پردازد، اظهار داشت: به زیباسازی نماهای شهری بویژه شاداب سازی محیط مدارس برای دانش آموزان علاقه‌مند هستم.
 
وی افزود: دوست دارم هنرم را برای جامعی که در آن رشد کردم و هنر آموختم را به ارمغان بگذارم.

۵ هزار متر از دیوارهای مدارس ایران را نقاشی کردم/ هدفم شادی دانش‌آموزان است 
هنرمند افغانستانی بیان کرد: کودکان و دانش آموزان آینده سازان ما هستند وحمایت واهمیت به فضای آموزشی آنها بسیار مهم است.تاجیک گفت: وقتی نگاه زیبایی و نشاط را در چشمان دانش آموزان می بینم احساس آرامش می کنم و به فرموده مقام معظم رهبری ایران هنر صحیح هنری است که درخدمت جامعه قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: افتخار من است که خدمتی کوچک برای ملت ایران اسلامی بویژه دانش آموزان ایرانی وافغانستانی در آغاز ماه مهر انجام دهم.
 
هنرمند افغانستانی بیان کرد: هر وقت که ماه مهر فرا می‌رسد بیاد دوران مدرسه می افتم چه صفایی داشت زنگ مدرسه کلاس مدرسه معلمان و همان زمان که نقاشی دیواری رامی دیدم آرزویم بود که من هم نقاشی روی دیوار ترسیم کنم.
وی بیان کرد: اکنون بیش از پنج هزار متر مربع نقاشی دیواری انجام دادم و حدود 15 پروژه زیباسازی رابعهده گرفتم.
 
۵ هزار متر از دیوارهای مدارس ایران را نقاشی کردم/ هدفم شادی دانش‌آموزان است
غالب مضامین این پروژه موضوعات دینی، سبک زندگی و مسائل اخلاقی است که توسط نثار احمد تاجیک هنرمند افغانستانی در مدارس ایران اجرا می شود.
منبع: فارس