۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

قول شهردار تهران به زنان

شهردار تهران گفت:به زودی مديران زن معرفی خواهند شد و به وعده تحقق سهم ٣٠ درصدی زنان در پست های مدیریتی شهرداری در طول مديريت خود عمل خواهم كرد.
کد خبر : ۳۷۹۸۲۵
صراط: محمد علی نجفی شهردار تهران در مراسم افتتاح نمايشگاه زنان و توليد ملی با ابراز تاسف از استفاده نكردن زنان درمديريت شهری  اظهاركرد: دليل انتخاب نکردن زنان در سيستم مديريت شهری تا كنون  عدم شناخت  بنده از زنان توانمند در شهرداری و همچنين طول كشيدن پروسه اداری مثل انجام استعلام ها و مصاحبه ها بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شهردارتهران افزود: به زودی مديران زن در شهرداری معرفی خواهند شد و به وعده تحقق سهم ٣٠ درصدی زنان در پست های مدیریتی  شهرداری در طول مديريت خود عمل خواهم كرد.

نجفی گفت: علاوه بر انتخاب مديران زن، برای توانمندسازی زنان جهت فعاليت در سطح مديران شهرداری برنامه ريزی كرده ايم و مديران توانمند و موثر از زنان پرورش خواهيم داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پلاسکو گفت: یکی از محورهای فعالیت‌های ما در شهرداری هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های مختلف است.

نجفی افزود: در رابطه با ساختمان پلاسکو مهمترین بخش برای هماهنگی بنیاد مستضعفان است.

شهردار تهران افزود داد: 2 روز پیش با رئیس بنیاد مستضعفان صحبت‌هایی کردم و قرار شد طی دو هفته آینده دوباره جلسه مشترکی بگذاریم و روی برنامه ها و طرح‌های اجرایی برای حل مشکل پلاسکو همفکری کنیم.

وی اضافه كرد : خطوط اصلی برنامه شهرداری و بنیاد مستضعفان در این جلسه مشخص خواهد شد و سپس آنها را اجرایی خواهیم کرد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز