۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

نقش دوست صمیمی کی روش در تیم ملی چیست؟

بامداد میرزایی چند وقتی است در تیم ملی فعالیت می کند اما هنوز سمت او مشخص نیست و فدراسیون نیز به صورت رسمی حضور او را تایید نکرده است.
کد خبر : ۳۸۰۳۳۵
صراط: بامداد میرزایی چند وقتی است در تیم ملی فعالیت می کند اما هنوز سمت او مشخص نیست و فدراسیون نیز به صورت رسمی حضور او را تایید نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با ثبت عملکردی درخشان در رقابت های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و بدون حتی یک شکست به جام جهانی راه یابد. شاگردان کارلوس کی روش همچنین با 2 گل خورده بهترین ععملکرد دفاعی را در بین 12 تیم حاضر در این مسابقات ثبت کردند و به عنوان بهترین تیم آسیا راهی روسیه شدند.

کارلوس کی روش از زمان حضور در فوتبال ایران در کنار مسائل فنی و تاکتیکی از لحاظ  نظم و انضباط استحکام خاصی در تیم ملی ایجاد کرده است که بدون شک این امر در نتایج خوب یوزپلنگ های آسیا تاثیر زیادی داشته است. با وجود اینکه ارتباط نزدیک این سرمربی بزرگ پرتغالی با فردی به نام بامداد میرزایی ابهام های زیادی را  ایجاد کرده اما هنوز فدراسیون فوتبال سمت او را اعلام نکرده است. میرزایی در سال های اخیر به عنوان مدیر برنامه برخی از بازیکنان و هماهنگ کننده بازی های تیم ملی فعالیت دارد و از افراد مورد اعتماد و نزدیکان کی روش محسوب می شود.  میرزایی بازی های دوستانه زیادی را برای تیم ملی فوتبال کشورمان هماهنگ کرده که برخی از آن ها جنجال هایی  را نیز به همراه داشته است.

پس از جدایی افشین پیروانی از مدیریت تیم ملی  فوتبال ایران، کی روش تصمیم گرفت بخشی از امور مدیریتی این تیم را به میرزایی واگذار کند تا ارتباطش را با این مدیر برنامه معروف بیش از پیش افزایش دهد. این درحالی است که مهدی خراطی به عنوان مدیر دپارتمان تیم های ملی فوتبال ایران برای پیش برد امور اجرایی تیم کی روش تلاش های زیادی را انجام می دهد و به نوعی تمام امکانات اردویی و آماده سازی شاگردان کی روش را به شکل خوبی فراهم می کند.

اما مدیربرنامه و مسئول هماهنگی برنامه های تیم ملی، پست تشریفاتی او در فدراسیون است  و حتی نزدیک بودن او به  کی روش به جایی رسیده است که به جای سرمربی تیم ملی برای خبرنگاران تصمیم می گیرد و  همراه او به مراسم برترین های فوتبال می رود.

البته باید این نکته جالب را بگوییم که آقای مدیر در خارج از ایران هم کار می کند و  به نوعی  مدیر برنامه جهانگردی است.

کارلوس کی روش باید این موضوع را مشخص کند چه لزومی وجود دارد یک مدیر برنامه یا همان ایجنت همواره در کنار تیم ملی باشد، به رختکن تیم ملی برود و در تمام سفرها با تیم ملی حضور داشته باشد.

البته شنیده می شود برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال هم دل خوشی از این فرد پرنفوذ ندارند اما به دلیل تعامل با کی روش حاضر شده اند تا میرزایی همچنان به فعالیت هایش ادامه دهد.

فدراسیون فوتبال هم اکنون دست روی دست گذاشته است و هنوز  به طور رسمی حضور او را اعلام نکرده است و باید دید تا چه زمانی کسی که با پارتی بازی و رفاقت به تیم ملی آمده است در جمع یوزهای ایرانی خواهد ماند.