۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

بعد از مترو سواری اشرافی اینبار ولخرجی به سبک بهشت‌نشینان

کمتر از یک ماه از آغاز به کار رسمی شورا پنجمی‌ها نمی‌گذرد. بعد از قضیه مترو سواری اشرافی شورایی‌ها این بار ولخرجی آنها برای خرید تبلت و ماشین نو حاشیه ساز شد.
کد خبر : ۳۸۰۴۹۶
صراط: کمتر از یک ماه از آغاز به کار رسمی شورا پنجمی‌ها نمی‌گذرد. بعد از قضیه مترو سواری اشرافی شورایی‌ها این بار ولخرجی آنها برای خرید تبلت و ماشین نو حاشیه ساز شد.

به گزارش فارس، اصلاح طلبان زمانی که زمام شهر تهران را در دست گرفتند شروع به جوسازی کردند و گفتند یک شهر سوخته با بدهی کلان دریافت کرده ایم و قطعا داری مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.

این افراد برای اینکه ضعفشان در مدیریت شهری مشخص نشود شروع به تخریب رقیب کرده و بی محابا تاختند.

کمتر از یک ماه از شروع به کار شورا پنجمی ها نگذشته که سندی رو شده که شورایی ها بیش از یک میلیارد برای خرید خودرو و 21 تبلت داده اند.

به نظر می رسد شورا پنجمی ها اینگونه می خواهند به قول خودشان شهر سوخته را از بحران و وضعیت بد مالی نجات دهند.

البته که شورایی ها به این خبر منتشر واکنش نشان دادند ونائب رئیس شورای شهر گفت که ما فقط امانت دار هستیم و این اموال را بر می گردانیم اما جای سوال از آقای امینی است که آیا تبلت و ماشینی در شورا نبود که دوباره یک میلیارد پول شهر را برای این کار که ضرورتی هم نداشت هزینه کردید؟

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص خرید 21 دستگاه پژو پارس برای اعضای شورای شهر نیز گفت: در خصوص خرید خودروهای جدید نیز باید گفت خودروهای قبلی در اختیار اعضا دچار استهلاک و فرسودگی بودند و پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد با توجه به فرسودگی آنها خرید خودروهای جدید منطقی‌تر است.

به نظر می رسد از خودروی 5 ساله دیگر شورایی ها نمی تواند استفاده کرد احتمالا افت کلاس است. چطور خودروهای فرسوده با عمر بالای 20 سال همچنان در تهران تردد می کنند و رانندگان آنها خرج زندگی خانواده هایشان را با سختی تامین می کنند و کسی فکری به حال آنها نمی کند آن وقت شورایی ها نمی توانند سوار ماشینی با عمر 5 سال شود.آیا آنها اینگونه درد اقشار کم درآمد جامعه را می خواهند درک کنند؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
۲
۰
آخی خیلی سخته از تبلت خودشوناستفاده کنن و یا از قبلی ها بگیرن و اینا اسفاده کنن.
چرا من که یه کارمند م با 26 ساسابقه هنوز نتونستم ارزانترین اتومبیل بازار را داشته باشم و هنوز مستاجرم.
بصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
۱
۰
با سلام يادمان نرفته مدتي قبل كه گير داده بودي به قاليباف