۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

جلوگیری از ورود یک روحانی به ورزشگاه!+عکس

هیجان روی سکوها،همراه با موج مکزیکی و گاهی اوقات هم فریادهایی کر کننده؛ درست مثل یک هوادار. حتی به قول خودش شعار هم می دهد،اما نه شعارهایی که در استادیوم رایج است: «فقط یک بار سر بازی با استقلال بود که بلند شدم و شعار دادم.آن هم چیز بدی از دهانم در نیامد.»
کد خبر : ۳۸۰۶۰۲
صراط: بهزاد عباسپور معتقد است ورود بانوان به ورزشگاه هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، هیجان روی سکوها،همراه با موج مکزیکی و گاهی اوقات هم فریادهایی کر کننده؛ درست مثل یک هوادار. حتی به قول خودش شعار هم می دهد،اما نه شعارهایی که در استادیوم رایج است: «فقط یک بار سر بازی با استقلال بود که بلند شدم و شعار دادم.آن هم چیز بدی از دهانم در نیامد.»
 
ویژگی که بهزاد عباسپور دارد این است که روحانی است.با همان لباس روحانیت هم به ورزشگاه می رود و از دید خودش این اتفاق اصلا ایرادی ندارد اما در بازی هفته قبل تراکتورسازی مقابل نفت جلوی او راگرفتند و اجازه ندادند راهی ورزشگاه شود.
 
اتفاقی که واکنش جالب این روحانی عشق فوتبال را به همراه داشته است: «دیده بودیم جلوی ورود بانوان به ورزشگاه را بگیرند اما تا به حال ندیده بودم که مانع از ورود روحانیون به استادیوم شوند.»

شما همه بازی های تراکتورسازی را به ورزشگاه می روید؟هر کدام را که وقت کنم می روم و از نزدیک تماشا می کنم.

اما این بار جلوی شما را گرفتند و اجازه ندادن به ورزشگاه بروید.
کارشان قانونی نبود. دفعات قبل هم که به ورزشگاه رفتیم برای من مشکل درست کردند. خیلی اذیت می کنند. اما در تهران این طور نیست و برخوردها مناسب است. چند بار در تهران به ورزشگاه رفته ام و هم ماموران استقبال کرده اند و هم واکنش مردم خوب بوده است اما نمی دانم چرا در شهر خودم گیر می دهند و اذیت می کنند.

شاید به دلیل این است که با لباس مخصوص روحانیت به ورزشگاه می روید؟
مشکلی دارد؟ چرا همه چیز را با هم قاطی می کنید؟ بیایید اینستاگرامم را نشان تان بدهم و ببینید که چقدر از مردم در دایرکت از من درخواست می کنند که در ورزشگاه بروم و کنارشان بنشینم. روزانه کلی پیام دارم که متاسفانه نمی توانم همه آنها را جواب بدهم.

هدفتان از اینکه با لباس روحانیت به ورزشگاه می روید چیست؟
این لباسی که تن من است لباس پیغمبر است. باور کنید کلی سرمایه گذاری می کنند تا تبلیغ کنند من دارم این کار را رایگان انجام می دهم. با سرمایه خودم می روم بلیت می خرم و داخل ورزشگاه می شوم.فکر کنم از محبوبیت من می ترسند (به شوخی). الان بدون لباس هم که در بیرون از ورزشگاه تردد می کنم مردم من را می شناسند و ابراز علاقه می کنند.باور کنید چهره روحانیت بین مردم تغییر کرده و مردم دارند طور دیگری ما را می بینند.من این حرکت را شروع کرده ام اما تبریز با شهرهای دیگر فرق دارد.

جلوگیری از ورود یک روحانی به ورزشگاه!+عکس

پس حسابی در تبریز معروف شده اید.
  1. معروف که نه. اما شاید باور نکنید، یک بار کل ورزشگاه فریاد می زدند "حاجی با تعصب". من خجالت می کشیدم. پا شدم و برای آنها ابراز علاقه کردم و دوباره نشستم. کل ورزشگاه تعجب کرده بوند از اینکه یک روحانی که علاقه خاصی هم به تراختور دارد در ورزشگاه است. نمی دانم شاید هم از محبوبیت من ترسیده اند که اجازه ندادند به ورزشگاه بروم. من که مسائل سیاسی را دنبال نمی کنم و هدفم فقط حمایت از تراختورسازی است.

شما شغل اصلی تان چیست؟
مبلغ آزاد هستم و از جامعه روحانیت تبریز هم 200 هزار تومان حقوق می گیرم.

از دوستان تان کسی پایه نیست که همراه شما به ورزشگاه بیاید.
چرا، اتفاقا قرار بود برای همین بازی آخر دو تا از دوستانم را به ورزشگاه ببرم که خدا را شکر نبردم. اگر می بردم قطعا این اتفاق می افتاد و بد می شد.

حالا اگر برای بازی های بعد شما را به ورزشگاه راه ندهند چه؟ حاضر هستید با لباس شخصی بروید؟
من روحانی هستم و این هم لباس من است. خیلی ها در مراسم های مختلف کت و شلوار می پوشند اما لباس من همین است. البته با لباس شخصی هم می توانم بروم و بارها رفته ام. اما لباس روحانیت ارزش دارد و آن را باید در جاهای ارزشمند پوشید. ورزشگاه هم از دید من جای مقدسی است. خیلی از بچه هیاتی ها و آدم های مذهبی هم می آیند. آنجا یک کار ورزشی و فرهنگی انجام می شود و به همین دلیل از دید من مقدس است. ما همه برادر هستیم.

پیش آمده که شما در ورزشگاه شعار بدهید؟
شعار که نه، اگر هم بدهم چیز بدی نمی گویم.برای بازی استقلال و تراکتورسازی که به ورزشگاه رفته بودم جو طوری شد که من هم شعار دادم.البته شعار به فحش فرق می کند. من تیم خودم را تشویق کردم و اتفاقا فضا کامل عوض شد. یک سری ها داشتن فحاشی می کردند که وقتی دیدند من در کنارشان نشسته ام بی خیال فحش دادن شدند.

یکی دو روحانی حامی استقلال هم هستند که به ورزشگاه می روند. با آنها ارتباطی ندارید؟
ارتباط مستقیم که نه. در فضای مجازی با آنها چند بار چت کرده ام.اتفاقا آنها هم سوال کردند که چرا من را به ورزشگاه راه نداده اند.

نظر شما درباره حضور بانوان در ورزشگاه چیست؟ فکر می کنید چه شرایطی باید فراهم شود تا آنها بتوانند به ورزشگاه بیایند؟
این باید فرهنگ سازی شود.من یک قدم را برداشته ام اما الان شرایط طوری شده که با حضور طلبه ها مخالفت می کنند چه برسد به اینکه بانوان به ورزشگاه بیایند.این همه من ورزشگاه رفته ام یک نفر سراغی از من نگرفت که چه کارهایی قرار است در ورزشگاه انجام بدهی.من مبلغ ورزش هستم و این باید نهادینه و فرهنگ سازی شود.من خودم خیلی ها را دیده ام که فحاشی می کنند اما وقتی می بینند من در جایگاه هستم این کار را نمی کنند. ناموس ما هم به ورزشگاه بیاید،خواهر و مادر ما به ورزشگاه بیاید مردان رعایت می کنند و فحاشی نمی کنند.من این را می نویسم و تعهد می دهم که اتفاقی نمی افتد.شک نداشته باشید کسی که با خانواده به ورزشگاه بیاید فحش از دهانش خارج نمی شود.

نظرتان درباره تراکتورسازی چیست؟فکر می کنید امسال چه نتیجه ای می گیرند؟
مشکلاتی که برای تراختورسازی پیش آمده تقصیر کسی نیست غیر از خود مسئولان باشگاه. من خودم از بچگی طرفدار این تیم هستم. کلی ورزشگاه رفته ام و می گویم که سهل انگاری آنها باعث شد تا این شرایط به تیم تحمیل شود. آنها به مسائل ریز و درشت اهمیت زیادی نمی دهند. نمونه اش همین حرکت فرهنگی ما. بارها با دوستانم خواسته ایم حمایت کنند، بارها هواداران خواسته اند ما را حمایت کنند اما از باشگاه ترسیده اند. امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود و اتفاق های خوبی برای تراختورسازی بیفتد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
۰
۲
ایشان اشکال شرعی حضور بانوان در ورزشگاه را چطور حل می کنن حنتما مرجع تقلید هم شدند که می فرمایند مشکلی ندارد