۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

شمارجانباختگان حادثه تونل چری کوهرنگ به 3 نفر رسید

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: با یافتن فرد مفقود در تونل تخریب شده چری، جست وجو در این زمینه به پایان رسید و شمار جانباختگان این حادثه به 3 نفر رسید.
کد خبر : ۳۸۰۷۰۴
صراط: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: با یافتن فرد مفقود در تونل تخریب شده چری، جست وجو در این زمینه به پایان رسید و شمار جانباختگان این حادثه به 3 نفر رسید.

محسن ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حادثه ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ که عصر سه شنبه به وقوع پیوست، 3 فوتی و 5 مصدوم برجا گذاشت.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان سیدالشهدای فارسان اعزام شدند و یک نفر دیگر نیز به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ نیز با اشاره به اتمام عملیات خاکبرداری برای جست و جوی فرد مفقود اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد سنگ و خاک، عملیات به سختی انجام گرفت و در نهایت با استفاده از 9 دستگاه خاکبرداری، 5 بیل مکانیکی و 5 کامیون، پیکر سومین جانباخته نیز در بامداد روز چهارشنبه پیدا شد.

عصر سه شنبه بر اثر ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، کارگران مشغول به کار در این تونل دچار حادثه شدند که در لحظه حادثه 2 کشته و 5 تن مصدوم شدند.

به گفته مسئولان، جانباختگان این حادثه بومی منطقه بودند.

عملیات حفاری، علت ریزش سقف تونل گردنه چری اعلام شده است.

احداث گردنه چری حد فاصل منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه بوده است، زیرا این گردنه در 120کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری در زمستان ها به دلیل بارش برف دچار مشکلات رفت و آمد می شود و مردم منطقه به سختی از این محور عبور می کند و احداث گردنه یکی از ضروریات نقاط حادثه خیز در استان است.

شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است و بخش عمده ای از عشایر این استان از این محور برای تردد به استان خوزستان استفاده می کنند.
نظرات بینندگان
جهانگیر زمانی جونقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
۰
۰
گفتیم بهار اید و عیشی بکنیم بسیار بهار آید و بی ما گذرد
خداوند بیامرزد حیدر و حبیب قاسمی از دوستان و همسایگان خوب ما که در این حادثه به رحمت ایزدی پیوستند. واقعا دنیا خیلی بیخود و فانی ست. خداوند بیامرزد این دو بزرگوار را ..........