۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

شکست عجیب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مغلوب رئال بتیس شد.
کد خبر : ۳۸۰۸۸۰
صراط: رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مغلوب رئال بتیس شد.

به گزارش اسپانیا، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در هفته پنجم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و با یک گل از میزبانش در سانتیاگو برنابئو شکست خورد.

تیم مهمان ابتدا دروازه مادرید را تهدید کرد اما توپ از خط عبور نکرد. در ادامه ضربه کریستیانو رونالدو به نحو عجیبی وارد دروازه بتیس نشد. سفیدپوشان به حملات خود افزودند اما در گلزنی موفق نبودند. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز شرایط مشابه ۴۵ دقیقه نخست بود. شاگردان زین الدین زیدان علاوه بر این که مالکیت توپ بیشتری داشتند ضربات بیشتری به سمت دروازه حریف زدند اما هیچ یک به گل تبدیل نشد. در لحظات پایانی رئال بتیس یک گل به ثمر رساند که داور آن را آفساید عنوان کرد. بازیکنان مادرید در وقت های اضافه به دنبال گل پیروزی بودند که دروازه شان را باز شده دیدند. آنتونیو سانابریا این گل را به ثمر رساند.

با این شکست مادرید آمار بد خود را در این فصل در سانتیاگو برنابئو تکمیل کرد و پس از دو تساوی، یک شکست را نیز در این ورزشگاه تجربه کرد. شاگردان زین الدین زیدان اکنون با بارسلونا صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارند. مادرید با هشت امتیاز به جایگاه هفتم سقوط کرد.

در دیگر بازی همزمان سویا برابر لاس پالماس قرار گرفت و با یک گل پیروز شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز