۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

زندگی لاکچری بچه پولدارهای استانبول +تصاویر

عده ای از جوانان مرفه و خوشگذران استانبول تصاویری از تفریحات و زندگی شخصی‌شان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند که مشاهده خواهید کرد.
کد خبر : ۳۸۰۹۱۲
صراط: عده ای از جوانان مرفه و خوشگذران استانبول تصاویری از تفریحات و زندگی شخصی‌شان را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند که مشاهده خواهید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که در برخی محله های استانبول مانند آرناووت کوی، اسن یورت، سیلیوری، آوکیلار، بیلیک دوزو مردم از سطح زندگی متوسط رو به پایینی برخوردار هستند درست در مقابل آنها جوانان ثرومند و اعیان نشین مناطقی مانند بشیکتاش، ساریِر، بیگلو، باکر کوی، بیکوز نمی دانند پول های خود را چگونه خرج کنند.

این جوانان که به بچه پولدارهای استانبول شهرت دارند، هرکدام برای خرج کردن ثروت خود و خوشگذرانی راهی متفاوت را انتخاب می کنند، یکی علاقمند به حیوانات خانگی گرانقیمت است و دیگری عاشق هواپیمای شخصی است.

برخی دیگر نیز اشتیاق شدیدی به خرید انواع خودرو با قیمت های نجومی دارند. اما نقطه مشترک تمام آنها علاقه به اشتراک گذاشتن عکس های خود در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و در اصل خودنمایی با داشته هایشان است.

بچه پولدارهای اینستاگرام و به‌ویژه استانبول که موضوع مورد بحث ما هستند بر سر مورد دیگری نیز با یکدیگر رقابت دارند و آن هم تعداد فالوور در صفحات شخصی و تعداد لایک های زیر پست هایشان است و گاهی به خاطر این موضوع دست به انتشار تصاویری می زنند که جدا جای تاسف دارد.

در این گزارش سری به صفحات شخصی برخی از این افراد در اینستاگرام زده ایم و تعدادی از تصاویر منتشر شده در آنها را برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.