۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

چرا روحانی وعده حضور زنان در کابینه را مطرح کرد؟

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: دولت دوازدهم با حمایت جامعه مدنی روی کار آمد، آیا عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی نمی‌تواند یک چالش برای دولت در آینده باشد؟
کد خبر : ۳۸۰۹۸۰
صراط: دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: دولت دوازدهم با حمایت جامعه مدنی روی کار آمد، آیا عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی نمی‌تواند یک چالش برای دولت در آینده باشد؟

به گزارش تسنیم، همایش چالش‌ها و فرصت‌های دولت دوازدهم به همت مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه (30 شهریور) در مجموعه باغ دربند تهران برگزار شد.

در این مراسم یدالله اسلامی دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر، تصریح کرد: دولت دوازدهم با پشتکار و حمایت جامعه مدنی روی کار آمد، آیا عمل نکردن به وعده‌های انتخاباتی نمی‌تواند یک چالش برای دولت در آینده باشد؟

وی با اشاره به قرار نگرفتن وزیر زن در کابینه گفت: چرا سهم زنان در کابینه به صرف خواستم و نشد پاسخ داده می‌شود، آقای روحانی با وجود آگاهی از موانع این کار چرا وعده حضور زنان در کابینه را مطرح کرد؟ آیا تفاوت وعده و عمل ایجاد مشکل نمی‌کند؟

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس با اشاره به معضل پیری در میان مدیران کشور خاطرنشان کرد: ما افرادی را داریم که از دوران جوانی سابقه مدیریتی داشته و هنوز هم در همان پست‌ها مسئولیت دارند.

اسلامی با اشاره به فرصت‌های پیش روی دولت دوازدهم اظهار داشت: ما در برخی حوزه‌ها چالش داریم، اما فرصت هم داریم که نیروی انسانی آماده به‌ کار بخشی از این فرصت‌هاست که از آن استفاده نمی‌شود، همچنین فضای مجازی که امروز واقعی‌ترین بخش زندگی ما شده نیز یک فرصت است.

وی باز کردن راه اندیشه و نقد را راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: یک طرفه سخن گفتن فایده‌ای ندارد و دوران آن گذشته است، قانون مناسبات فرهنگی و سیاسی را برطرف می‌کند.