۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

نصرالله: اگر تکلیف شود، می‌جنگیم +عکس

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تأکید بر این نکته که حزب‌الله خواهان جنگ نیست، تصریح کرد: اما اگر تکلیف شود می‌جنگیم حال خواه آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای عربی یا تمام جهان در مقابل ما ایستاده باشند.
کد خبر : ۳۸۱۰۳۰
صراط: دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تأکید بر این نکته که حزب‌الله خواهان جنگ نیست، تصریح کرد: اما اگر تکلیف شود می‌جنگیم حال خواه آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای عربی یا تمام جهان در مقابل ما ایستاده باشند.

به گزارش فارس،‌«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه شب (دیشب) در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه محرم‌الحرام اعلام کرد این جنبش به دنبال جنگ نیست اما اگر تکلیف شود خواهد جنگید.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، نصرالله گفت: ما خواهان جنگ نیستیم اما اگر تکلیف شود، خواهیم جنگید حتی اگر « جرج بوش» (رئیس‌‌جمهور سابق آمریکا)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، اسرائیل، برخی کشورهای عربی و تمام عالم در برابر ما بایستند، اینها ما را نمی‌ترساند.

وی در ادامه سخنرانی خود در ضاحیه در جنوب لبنان گفت: مجاهد حقیقی آن است که به تکلیف شرعی خود به بهترین نحو عمل کند ، اگر تکلیف او صبر است باید صبور باشد و اگر تکلیفش جنگ است باید مرد میدان باشد.

نصرالله سپس ضمن اشاره به اینکه صاحب حقیقی این عزا امام مهدی (عج) است ، افزود اصل حقیقی در عمل انبیاء و اولیاء ، ادای تکلیف الهی است و جنبش حسینی که برای مقابله با طرح یزید به پا شد ، پیروز شد و دلیل آن بقای اسلام ناب محمدی است.

نصرالله: اگر تکلیف شود، می‌جنگیم +عکس

نصرالله: اگر تکلیف شود، می‌جنگیم +عکس

نصرالله: اگر تکلیف شود، می‌جنگیم +عکس