۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

چالوس یکطرفه شد

جاده چالوس درآخرین روز شهریورماه یکطرفه شد و برخی از جاده های مازندران هم اکنون ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.
کد خبر : ۳۸۱۱۰۷
صراط: جاده چالوس درآخرین روز شهریورماه یکطرفه شد و برخی از جاده های مازندران هم اکنون ترافیک سنگین و نیمه سنگین است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس راه مازندران اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
محدودیت‌های ترافیکی امروز در محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا یک بامداد فردا شنبه اول مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ امروز تا یک بامداد فردا با اعلام مأمورن پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت  یکطرفه خواهد بود.
ترافیک سنگین در برخی از جاده های مازندران   

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در محور‌ چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده هزار چم تا ولی آباد سنگین و دیگر مقاطع این محور ترافیک بصورت پرحجم و پرتردد در جریان است.

آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه ،کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

ترافیک هم اکنون در محور‌ هراز در اکثر مقاطع پرحجم در جریان است.

همچنین محور شمشک به دیزین در حوزه استان تهران مسدود است.

آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی ، مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است .