۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴

یک قطار مسافری دیگر حذف شد

کد خبر : ۳۸۱۱۵

به دنبال حذف سه قطار مسیر ریلی تهران-مشهد، این بار قطار مسافری شیراز-مشهد نیز از گردونه سیر خارج شد تا جمع مشتاقان حرم رضوی در هیاهوهای سیاسی مسئولان، پشت ایستگاه‌های انتظار منتظر باشند.

به گزارش صراط، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: قطار مسافری شیراز ـ مشهد، توسط شرکت قطارهای مسافری رجاء از این مسیر ریلی حذف شده است.

وی ادامه داد: با وجود اصرار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای فعالیت این قطار و با وجود آنکه شرکت راه‌آهن این قطار را در سیستم قرار داده و اجرای آن را خواسته بود، شرکت قطار‌های مسافری رجاء در راستای عدم همکاری با راه‌آهن، مانع از فروش بلیت‌ قطار این مسیر ریلی شد.

وی اظهار داشت: ‌فروش بلیت قطار در این مسیر ریلی، از روز چهارشنبه هفته گذشته مطابق با 20 مهرماه از سوی رجاء متوقف شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عدم همکاری رجاء در خصوص فروش بلیت قطار مسافری شیراز ـ مشهد مانع از سیر و حرکت این قطار مسافری شد.

به گزارش فارس همچنین از 10 آبان ‌ماه‌ سال جاری نیز بر خلاف برنامه‌‌های قبلی حرکت قطار‌ها، در برنامه پاییزه حرکت قطار‌ها، چهار قطار "سبز"، " 4تخته طوس" و "عادی تهران‌ - مشهد" معادل 8 رام قطار، از مسیر ریلی تهران - مشهد حذف شده بودند.

بنابراین گزارش حذف قطار شیراز - مشهد در حالی صورت گرفته است که پس از گذشت دو سال از بهره‌برداری تبلیغاتی و زودهنگام مسیرریلی اصفهان-شیراز، این خط‌آهن به زودی، بهره‌برداری رسمی خواهد شد.

برچسب ها: قطار حذف
نظرات بینندگان
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
منبع آگاهشون دروغ گفته!
الان من رفتم سایت رجا، بلیط شیراز مشهد هر 4 شنبه یک قطار پلور سبز با قیمت 45600 تومان به فروش میرسه!
برای تاریخ 4 آبان هم یک جالی خالی داشت که اقدام کردم برای خریدش
این سندش (صفحه خرید اینترنتی بلیط قطار، تاریخ و مبدا و مقصد مشخص است):
http://azadupload.com/images/6vg23tuqsuhkhjxinyv.jpeg
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
نکته بعد اینکه در سایت رجا نوشته است:»
با توجه به راه اندازي قطار دوم تهران –شيراز - تهران ،‌فروش بليت اين قطار براي حركت روزهاي شنبه ،‌دوشنبه و چهارشنبه از تهران به شيراز و روزهاي يكشنبه ،‌سه شنبه و پنج شنبه از شيراز به تهران بر روي سيستم قرار گرفته است .

یعنی تازه یک قطار هم اضافه شده
http://ticket2.raja.ir/Login.aspx
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز