۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
آیا فتنه گران بدنبال سوء استفاده از رئیس مجلس هستند؟

آقای لاریجانی عذرخواهی کنید!

ثبت این تصوير تاسف بار و البته ماندگار از او و رييس رسانه ملي در كنار خاتمي، جبهه حزب الله و بخشي از جریان اصولگرایی را در شوك فرو برده است.
کد خبر : ۳۸۱۲۲۹
گروه سیاسی صراط - شب گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد علي لاريجاني با حضور در حسينيه جماران، دوش به دوش محمدخاتمي به اقامه ی عزا  براي سيد و سالار شهیدان پرداخته است.

ثبت این تصوير تاسف بار و البته ماندگار از او و رييس رسانه ملي در كنار خاتمي، جبهه حزب الله و بخشي از جریان اصولگرایی را در شوك فرو برده است. از يك سو برخي خوشحالند كه بالاخره بعد از مدتها علي لاريجاني از چهره ی واقعی خود رونمایی کرد و از سوي ديگر عده اي كه اميدي اندك به روش و منش رييس مجلس با عقلانيت منحصر به فردش براي برقراري ارامش در فضاي سياسي کشور را داشتند، اميد خود را بر باد رفته ديدند.

به گزارش پایگاه خبری صراط، نشستن لاريجاني در كنار يكي از سران فتنه ٨٨ با آرامشي خاص و انداختن عكس يادگاري با وي، هر چند در نگاه اول تاسفبار بود ولی به گفته برخی از اصولگرایان تندرو ، تقريبا فضا را شفاف تر از گذشته كرد و ابهامات موجود را تا حدودی از بین برد .
با تمام اين تفاسير همچنان اين سوال در اذهان باقيست كه اگر دستگاه هاي قضايي و امنيتي كشور، خاتمي را از سران فتنه مي دانند و او را سالهاست ممنوع التصوير كرده اند، علي لاريجاني با چه نيتي اينگونه با او كريمانه - بخوانيد منفعت طلبانه - هم سفره مي شود؟!

مگر چندی پيش آيت الله صادق آملي لاريجاني پيرامون سران فتنه و موضوع حصر اين جملات را بيان نكرد که  "عالی‌ترین نهاد امنیتی کشور در این زمینه تصمیمی را اتخاذ کرده است. رفع حصر نیز مانند سایر مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای معتبر بودن پروسه خاص خود را دارد و اینکه بخواهیم عواطف مردم را برای ایستادگی مقابل این قبیل تصمیمات قانونی تحریک کنیم همان روح و باطن فتنه 88 است، برهمین اساس به این قبیل رسانه‌ها و افرادی که تلاش می‌کنند به‌صورت زنجیره‌ای و همنوا چنین مسائلی را دائماً تکرار کنند و از این طریق فشار وارد آورند هشدار می‌دهیم که این بساط را جمع کنند وگرنه قوه قضاییه با اقتدار، خود این بساط را جمع خواهد کرد."

در اين بين و با توجه به اقدام شب گذشته رييس مجلس، او را از كدام دسته مي توان ديد؟

آقای لاریجانی عذرخواهی کنید!

به زعم اصولگرایان تندرو و منتقد رئیس مجلس، نكته اميدوار كننده اقدام علي لاريجاني آنجاييست كه به نظر مي رسد او دلش را يكدله كرده و ديگر قصد ندارد بجاي دو پهلو عمل كردن و حرکت در شرایط تعلیق، از آب گل آلود فضاي سياسي كوسه ماهي صيد كند. اينطور كه پيداست لاريجاني تمايل خود را به فتنه گران و اصلاح طلبان علني كرده است!
در محافل سیاسی و رسانه ای این نکته مطرح شده است که تدارک کنندگان این تصاویر با نشاندن علی لاریجانی دوشادوش رئیس دولت اصلاحات، در پی ممنوعیت زدایی از خاتمی هستند .
آقاي لاريجاني، تا اندك اميد باقي مانده براي تدبير شما و نجات اصولگرايي از وضعيت فعلي به طور كامل از بين نرفته است، از رفتار شب گذشته خود عذرخواهي كنيد.