۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

رشد بیکاری در کشور چقدر است؟

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس با بیان اینکه در کل کشور 12/4 رشد بیکاری وجود دارد، گفت: 20/4 درصد رشد بیکاری در استان البرز وجود دارد که با توجه به شهرک‌های صنعتی موجود این آمار قابل‌ قبول نیست.
کد خبر : ۳۸۱۲۸۴
صراط : نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کل کشور 12/4 رشد بیکاری وجود دارد، گفت: 20/4 درصد رشد بیکاری در استان البرز وجود دارد که با توجه به شهرک‌های صنعتی موجود این آمار قابل‌ قبول نیست.
به گزارش فارس در کرج، محمود بهمنی عصر امروز در شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار هفت درصد رشد بیکاری داشته‌ایم که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه در کل کشور 12/4 رشد بیکاری وجود دارد، اضافه کرد: 20/4 درصد رشد بیکاری در استان البرز وجود دارد که با توجه به شهرک‌های صنعتی موجود این آمار قابل‌ قبول نیست.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با مشاهده آمار بالای طلاق باید متوجه شویم که رسیدگی به این موضوع در اولویت قرار گیرد.

به گفته بهمنی، بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دفاتر مسؤولان خواهان شغل هستند تا بتوانند امرار معاش کنند و در نظر داریم در هر بانک یک نماینده حضور داشته باشد تا مشکلات موجود در این مراکز رفع‌ شود

وی در پایان با بیان اینکه مشکل منابع و ذخایر نداریم، توضیح داد: لازم است هر شخصی در جای خود قرار گیرد و اگر بشود هر شخصی با تخصص خود فعالیت کند بی‌شک مشکل رفع خواهد شد.