۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷

توییت‌ها و عکس‌های جنجالی بازیکنان مشهور جهان +تصاویر

بازیکنان مشهور جهان با منتشر کردن برخی از عکس‌ها و توییت‌ها حاشیه ساز شدند.
کد خبر : ۳۸۱۳۲۸
صراط: بازیکنان مشهور جهان با منتشر کردن برخی از عکس‌ها و توییت‌ها حاشیه ساز شدند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، شبکه‌های اجتماعی به یک رسانه برای افراد مشهور جهان تبدیل شده است. فوتبالیست‌ها نیز در این شبکه‌ها فعالیت زیادی دارند و با هواداران خود از این طریق در ارتباط هستند. با این حال گاهی اوقات رفتار این بازیکنان مشهور جنجال برانگیز و با حاشیه‌های زیادی همراه می‌شود. در ادامه‌ به بحث برانگیزترین آنها اشاره می‌شود.

 مسخره کردن نیمار

مهاجم پیشین بارسلونا پس از پیروزی ۶ بر یک برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در اینستاگرام خود آدریان رابیو و کورزاوا را مسخره کرد. او عکس دو بازیکن پاری‌سن ژرمن را که پس از پیروزی چهار بر صفر تیم‌شان برابر بارسلونا گرفته شده بود را سوژه کرد.

توییت عجیب سرخیو راموس

مدافع ‌اسپانیایی رئال مادرید پیروزی تیم واترپلو بانوان کشورش را با منتشر کردن یک توییت تبریک گفت‌. این در حالی بود که ۲۴ ساعت پیش این بازی برگزار شده بود و راموس متوجه نشده بود این بازی پخش زنده نیست.

پست مشهور پیکه

توییت‌ها و عکس‌های جنجالی بازیکنان مشهور جهان +تصاویر

مدافع بارسلونا اعلام کرد که نیمار در این باشگاه می ماند اما چند روز بعد مهاجم برزیلی به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست.

"می‌ماند" تیبو کورتوآ

توییت‌ها و عکس‌های جنجالی بازیکنان مشهور جهان +تصاویر

دروازه‌بان بلژیکی چلسی از روش جرارد پیکه در فصل نقل‌ و انتقالات بهره برد و ماندن دیگو کاستا را در این تیم اعلام کرد. اکنون کاستا بازیکن اتلتیکومادرید است.

فالو شدن اکانت چلسی توسط لیونل مسی

مهاجم بارسلونا در سال ۲۰۱۵ یک حرکت جنجالی انجام داد و اکانت رسمی باشگاه چلسی را در اینستاگرام فالو کرد.

لایک  پر سر و صدا کریستیانو رونالدو

توییت‌ها و عکس‌های جنجالی بازیکنان مشهور جهان +تصاویر

مهاجم رئال مادرید پس از این که توپ طلا را کسب کرد عکسی از مسی که مسخره شده بود را در اینستاگرام لایک کرد.

توهین گواردیولا به کاتالونیا

سرخی گواردیولا با توییت‌های خود فرصت بازی در بارسلونا را از دست داد. باشگاه آبی‌ اناری‌ها می خواست با این بازیکن قرارداد امضا کند اما پس از دیدن توییت‌های این بازیکن منصرف شد. او به کاتالونیا توهین کرده بود و به تمجید از رئال مادرید پرداخته بود.

چیپس با طعم بارسلونا!

در حالی که شایعه پیوستن ایسکو (هافبک رئال مادرید) به بارسلونا وجود داشت، این بازیکن در اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که روی میز یک بسته چیپس با طرح پیراهن بارسلونا دیده می‌شد. ساعاتی بعد ایسکو اعلام کرد که منظوری از منتشر کردن این عکس نداشته است.

لایک جنجالی ایکر کاسیاس

دروازه‌بان ‌اسپانیایی پورتو یک متنی را در اینستاگرام که بر علیه دیگو لوپس نوشته بود را لایک کرد. لوپس و او زمانی در رئال مادرید هم بازی بودند.

تمسخر به سبک بنزما

توییت‌ها و عکس‌های جنجالی بازیکنان مشهور جهان +تصاویر

مهاجم فرانسوی رئال مادرید تصویری که در آن دیوید دشان مسخره شده بود را لایک کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فرانسه از این موضوع ناراحت شد.

سبایوس و بارسلونا

دنی سبایوس که اکنون بازیکن رئال مادرید است سال‌ها پیش توییت‌هایی در تمجید از لیونل مسی و بارسلونا منتشر کرده بود. همچنین به کاتالونیا توهین کرده بود.