۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

مشکل جدی سرخابی ها برای بلیت فروشی

پرسپولیس و استقلال برای در اختیار گرفتن، بلیت فروشی رقابت های لیگ برتر با مشکلی بزرگ مواجه هستند.
کد خبر : ۳۸۱۳۹۲
صراط: پس از آنکه هفته گذشته مهدی تاج رئیس، فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر به باشگاه ها واگذار شده و سهم شرکت مجری قرارداد بلیت فروشی لیگ از 35 درصد به 12/5 درصد کاهش یافته است، مسئولان پرسپولیس و استقلال وهمچنین هواداران این 2 تیم امیدوار شدند تا پس از مدت ها درآمد خوبی  از این راه به حساب سرخآبی ها واریز شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران با این وجود به نظر می رسد، 2 باشگاه پرسپولیس و استفلال برای در اختیار گرفتن بلیت فروشی باید همچنان، راه زیادی را طی کنند. شنیده می شود شرکت برهان مبین، قصد دارد سامانه بلیت فروشی را تعطیل کند و از طرفی مسئولان این شرکت تمام گیت های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی را جمع می کنند. در این وضعیت سرخابی ها برای نصب گیت ها باید اقدام جدی انجام دهند و البته، هزینه های دیگری هم برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

با توجه به این که حساب باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مبلغ قرارداد مانوئل ژوزه، خالی شده است و این باشگاه باید جریمه ی سنگینی برای حکم محرومیت مهدی طارمی بپردازد، باید دید آیا طاهری مدیر عامل سرخ پوشان و همکارانش می توانند در سریع ترین زمان هزینه مربوط به بلیت فروشی را فراهم کنند؟

از طرفی باشگاه استقلال هم در روز  های آتی از نظر مالی با بحران مواجه شده است و در صورتی که آبی پوشان قصد جذب مربی خارجی را داشته باشند، باید منابع مالی خوبی را فراهم کنند.