۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

کلاهبرداری با ارسال پیامک!

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از شناسايی و دستگيری يك کلاهبردار تلفنی كه مبلغ 66 ميليون ريال از فردی به صورت غير مجاز برداشت كرده بود خبر داد.
کد خبر : ۳۸۱۴۸۸
صراط: فردي که اقدام به کلاهبرداري تلفني و برداشت غير مجاز از حساب بانكي افراد می کرد با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  ، سرهنگ علي جعفري نژاد گفت: درپي طرح شکايت فردي مبني بر کلاهبرداري تلفني و برداشت غير مجاز از حساب بانكي او رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس فتاي شهرستان خميني شهر قرار گرفت.

 وي افزود: شاکي در تحقيقات اوليه بيان کرد طي تماس تلفني با وي از شماره‌اي ناشناس مبني بر اينکه "شما برنده جايزه همراه اول شده‌ايد"، فريب خورده و با هدايت فرد، به پاي دستگاه خودپرداز طي چند مرحله تراکنش در مجموع مبلغ 66 ميليون ريال از کارت عابر بانک به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

 جعفري نژاد ادامه داد: ماموران پليس فتاي شهرستان خميني شهر با به کارگيري روش‌هاي تخصصي و شگردهاي خاص پليسي، متهم را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

 اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم دستگير شده با مشاهده مدارک مستدل و غير قابل انکار، به کلاهبرداري و برداشت مبلغ 66 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي فرد شاکي اعتراف کرد.

 سرهنگ جعفري نژاد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.