۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

آخرین جزئیات تصادف اتوبوس با تریلر در تبریز

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در اتوبان پیامبر اعظم (تبریز- تهران) بامداد دوشنبه 2 نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.
کد خبر : ۳۸۱۶۰۹
صراط:مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در اتوبان پیامبر اعظم (تبریز- تهران) بامداد دوشنبه 2 نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.

ایرج خانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 3.50 دقیقه بامداد امروز در محدوده کیلومتر 130زنجان به تبریز و در حوالی نصیرآباد هشترود اتفاق افتاد.

وی افزود: با اعلام خبر این تصادف از سوی فوریت های پزشکی شهرستان هشترود، بلافاصله پایگاه های فوریت پزشکی قویونقشلاقی، بارگاه، سلوک، قره چمن ، هلال احمر شهید ملک پورعزیزکندی هشترود و بارگاه به محل تصادف اعزام و مصدومین حادثه را به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال دادند.

وی گفت: در این حادثه مرگ یک مرد 50 ساله در محل تایید و یک مصدوم 30ساله نیز با وجود تلاش نیروهای اورژانس در بیمارستان فوت شد.

وی یادآوری کرد: یک نفر از مصدومان این تصادف هم به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اعزام و 13 نفر دیگر در بیمارستان هشترود تحت نظر و مراقبت درمانی قرار دارند.

آزادراه زنجان - تبریز (پیامبر اعظم) به طول 285 کیلومتر قسمتی از آزاد راه تهران - قزوین - زنجان - تبریز - بازرگان است و برخی از نقاط این آزادراه از جمله حوالی شهرستان هشترود از نقاط حادثه خیز بوده و تاکنون قربانیان زیادی گرفته است.