۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تمدید شد

سخنگوی کمیسیون آموزش از احتمال تمدید ۳ ماهه تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
کد خبر : ۳۸۱۶۷۶
صراط: سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مدت زمان کاری هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان امروز (دوشنبه 3 مهر) به پایان می‌رسید لذا این هیئت باید گزارش خود را به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه می‌داد.

به گزارش تسنیم، میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 3 مهر)کمیسیون متبوعش برای جمع‌بندی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: مدت زمان کاری هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان امروز (دوشنبه 3 مهر) به پایان می‌رسید لذا این هیئت باید گزارش خود را به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه می‌داد.

وی با بیان اینکه طی 9 ماه گذشته این هیئت بخش‌ها و شرکت‌های مختلف این صندوق را بررسی کرده و گزارش خود را نهایی و به هیئت رئیسه کمیسیون ارائه داد، افزود: تصمیم نهایی درباره ارائه گزارش به هیئت رئیسه مجلس جهت قرائت در صحن علنی پارلمان در جلسه فردا (سه‌شنبه 4 مهر) کمیسیون اتخاذ می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه عملا نمی‌توان ظرف 9 ماه تمامی 20 سال فعالیت و همه شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان را بررسی کرد گفت: ممکن است زمان تفحص 3 ماه دیگر تمدید شود که در این باره نیز در جلسه فردای کمیسیون تصمیم‌گیری می‌شود.