۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

لاریجانی از تابلوهای واقعه عاشورا رونمایی کرد +عکس

رئیس مجلس شورای اسلامی از تابلوهای نقاشی که نقوش آن مربوط به واقعه عاشورا و ورود اهل بیت(ع) به سرزمین شام است، رونمایی کرد.
کد خبر : ۳۸۲۳۴۶
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی از تابلوهای نقاشی که نقوش آن مربوط به واقعه عاشورا و ورود اهل بیت(ع) به سرزمین شام است، رونمایی کرد.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است در تکیه حاج سید حسن و هیئت حسینیه ارگ به منظور شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور یافت.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در تکیه حاج سید حسن، از تابلوهای نقاشی که نقوش آن مربوط به واقعه عاشورا و ورود اهل بیت(ع) به سرزمین شام است، رونمایی کرد.

لازم به ذکر است مرمت این تابلوها که قدمت آنها به بیش از ۱۷۰ سال می‌رسد به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و توسط کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس انجام شده است.

لاریجانی از تابلوهای نقاشی مربوط به واقعه عاشورا رونمایی کرد +عکس

برگزاری مراسم عزاداری حسینی(ع) در بیت آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) دربیت آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی لاریجانی و با حضور دکتر علی لاریجانی و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رؤسای قوای مقننه و قضائیه برگزار شد.

در این مراسم عزاداری که با میزبانی دکتر لاریجانی و آیت الله صادق آملی لاریجانی انجام شد، آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی و حسینی بوشهری و همچنین مهندس صادقی استاندار قم، نماینده‌های بیوت مراجع و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

لاریجانی از تابلوهای نقاشی مربوط به واقعه عاشورا رونمایی کرد +عکس