۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
مالک باشگاه نفت:

علی کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد

مالک باشگاه نفت طلائیه با بیان اینکه علی کریمی ۱۰ درصد قراردادش را گرفته است، گفت: کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی شود روی این اخلاق برنامه ریزی کرد!
کد خبر : ۳۸۲۵۹۱
صراط: مالک باشگاه نفت طلائیه با بیان اینکه علی کریمی ۱۰ درصد قراردادش را گرفته است، گفت: کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی شود روی این اخلاق برنامه ریزی کرد!

به گزارش مهر، حمیدرضا جهانیان درباره آخرین شرایط تیم نفت و وضعیت علی کریمی گفت: کریمی باید تکلیف را مشخص کند. ما تکلیف را مشخص کرده ایم. کریمی باید فرامین باشگاه را اجرا کند ولی با اعتراض به این شکل سعی می کند اصل موضوع را به حاشیه بکشد و به خواسته باشگاه توجهی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: علی کریمی اخلاق عجیب و غریبی دارد که نمی شود روی این اخلاق، برنامه ریزی کرد. ما روز اول با هم توافق کردیم و همدیگر را در آغوش کشیدیم. او قول داد باشگاه را به جایگاه عالی برساند و بازیکنان پیشرفت کنند. من هم به کریمی اعتماد کردم. خودتان می دانید بخش خصوصی که آبرو و سرمایه دارد آنرا به راحتی دست هرکسی نمی سپارد.

مالک باشگاه نفت طلائیه تاکید کرد: کریمی از من خواست هیچکس در کارش دخالت نکند و من هم قول دادم این درخواستش عملی شود به شرطی که به تعهدش پایبند باشد. حتی آن موقع سر مبلغ قرارداد بحث نکردیم و چانه نزدیم. به کریمی گفتم هر مبلغی مدنظرش است را بنویسد. در نهایت با یک میلیارد تومان قرارداد را امضا کردیم. حتی پیش از ثبت قرارداد، کریمی ۱۰ درصد مقلغ قراردادش را گرفت.

جهانیان در تشریح بیشتر مشکل ایجاد شده، تصریح کرد: ما کار را استارت زدیم تا بازی با پیکان که شکست خوردیم. بعد از آن باخت، کریمی فوق العاده عصبانی شده بود. من قول حمایت داده بودم و برای همین بعد از بازی به رختکن رفتم و از بازیکنان به خاطر زحمتشان تشکر کردم. به بازیکنان گفتم تک گل شما به سه گل پیکان می ارزید و چیزی از ارزش شما کم نشده است. به بازیکنان گفتم دست به دست هم بدهید و به حرف کریمی توجه کنید تا موفق باشید. اخباری هم به دستم رسید که بازیکنان انتظار این برخورد را نداشتند چون معمولا مدیران در این مواقع داد و هوار راه می اندازند اما من نخواستم آرامش تیم به هم بخورد.

وی درباره تهدید باشگاه و کسر ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان، یادآور شد: این تهدید نبود. ما روز گذشته جلسه ای داشتیم و تمام آیین نامه ها را مرور کردیم. قرار شد برای طمرد بازیکنان از فرامین، جرایمی در نظر گرفته شود. این جریمه از کسر ۵ تا ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را شامل می شود. حتی تمرینات روز تاسوعا و عاشورا را هم تعطیل کردیم ولی آقایان روز تاسوعا حرمت شکنی کردند و روز تاسوعا تمرین کردند. این طمرد همچنان ادامه داشت و مجبور شدیم آن بیانیه را بدهیم و جریمه را اعمال کنیم.