۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
کد خبر : ۳۸۲۸۱۰
صراط: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا،‌ اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس متن این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

*بیت الله عبدالهی نماینده اهر و هریس به وزیر ورزش: تکمیل هر چه سریع‌تر ورزشگاه پنج هزار نفری اهر .

*علی محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر نفت: جلوگیری فوری از مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید سلیمی نکاء.

*سید راضی نوری نماینده شوش دانیال به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی: علت عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور.

*محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی: حذف سهمیه تفاله خشک و قند  کشاورزان چغندرکار بوکان.

*حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و فاطمه حسینی نماینده تهران به وزیر امور اقتصاد و دارایی: الزام پرداخت وام ازدواج به بانوانی که در زمان ازدواج کمتر از 18 سال سن دارند.

*سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و فاطمه حسینی نماینده تهران به وزیر ورزش: دلایل عزل رییس فدراسیون چوگان.

*حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ضرورت بازگشت به  کار کارکنان شرکت هسا شاهین شهر.

*قاضی پور، امیرآبادی، محجوب و فاطمه حسینی نمایندگان ارومیه، قم و تهران به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی: جلوگیری از کتک خوردن کارگران کارخانه آذرآب اراک.

*حشمت الله فلاحت پیشه و قاسم جاسمی نمایندگان اسلام آباد غرب و کرمانشاه به رییس جمهور: دستور پرداخت فوری وجه گندم خریداری شده در استان.

*عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر آموزش و پرورش: ضمن تشکر از جذب مربیان پیش دبستانی بروجرد، اما پیرو پی‌گیری‌های متعدد متاسفانه شاهد جذب نیروی غیر بومی هستیم که ضرورت دارد از این اقدام جلوگیری به عمل آید.

*قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه و حسینی‌کیا نماینده سنقر به وزیر کشور: عدم توجه به توسعه استان‌های محروم در ابعادهای مختلف آن.

*علیم یار محمدی نماینده زاهدان به وزیر امور اقتصاد و دارایی: الزام تمکین بانک‌های ملی، ملت، مسکن، رفاه و سپه به مصوبات قانونی دولت و بخشنامه بانک مرکزی.

*حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم توزیع عادلانه مجوز تاسیس داروخانه در مناطق مختلف.

*فریدون احمدی نماینده زنجان به رییس جمهور: لزوم توجه جدی به امور اداری شهدای حمله تروریستی مجلس.

*نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزرای  کشور، تعاون و کار،  صنعت و معدن و راه و شهرسازی: جلوگیری از کشته شدن کارگران در معادن و تونل‌ها.

*ابطحی نماینده خمینی شهر و زهرا سعیدی نماینده مبارکه به وزیر آموزش و پرورش: عزل فوری مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان.

*رنجبرزاده نماینده اسدآباد به  وزیر راه: حدود هفت سال است پروژه کنار گذر اسدآباد شروع شده و هنوز تکمیل نشده که نیازمند تخصیص اعتبارات است.

*قاضی پور، محجوب، امیر آبادی، رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران، قم و اسدآباد به وزیر راه:  تسریع در تامین قیر رایگان براساس بوددجه 96 جهت جاده‌های روستایی به خصوص مناطق آسیب دیده ناشی از سیل.

*حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر صنعت: متاسفانه مدت زیادی است که از کلنگ زنی لاستیک سیستان می‌گذرد اما پیشرفت محسوسی نداشته است.

*فاطمه حسینی، حمیده زرآبادی، آقاپور علیشاهی نمایندگان تهران، قزوین، شبستر به رییس جمهور:  ضروررت تصویب آیین نامه اجرایی ماده 101 ق برنامه ششم در مورد نحوه اعمال ساز و کارهای نظارتی در وزارت خانه و دستگاه ها.

*حسن کامران نماینده اصفهان به رییس جمهور: علت عدم پرداخت طلب گندم کاران شرق اصفهان با توجه به خشکی زاینده رود.

*حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر کشور: چرا گذر های مرزی سیستان با این همه نشیب و فراز مواجه شده قدرت برنامه ریزی را سلب و  فرصت را به تهدید تبدیل کرده است.

*داود محمدی نماینده قروین به رییس جمهور: عدم اجرای بخش 16 ماده 86 تا 88 ق برنامه ششم و به ویژه بند د ماده 88 قانون مذکور مربوط به ایثارگران.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز